Поєднавши оригінальну естетику Сходу зі зрозумілими західними трендами у форматі стріт-стайл, Чен та Пун швидко просунулися у молодіжному середовищі. Перша колаборація з відомим брендом у молодої, але вже популярної компанії відбулася на третій рік її існування: у 2006 році CLOT привернула увагу Nike. Випущена тоді спільна капсула, де, звичайно, не обійшлося без унікального дизайну кросівок, тепер предмет гордості для одних колекціонерів та заздрощів — для інших.
За Nike до гонконгців потяглися Adidas, Converse, Medicom Toy, Coca-Cola та інші гіганти міжнародного ринку, в чиї лави нещодавно знову влився король громадського харчування McDonald’s. Об’єднавшись з підрозділом McDonald’s China, дизайнери CLOT створили мерч McSpicy Alienegra, на честь повернення культового меню McSpicy, використавши як принт свій фірмовий декор Alienegra — візерунковий патерн з графіті-ліній в жовто-червоно-коричневій колірній гаммі.
Центральним елементом лінійки стали снікерси CLOT Parabola із суцільною, широкою підошвою, сконструйовані особисто Едісоном Ченом. З аксесуарів представлені сумки-тоути та набір значків, є також сорочки чорного кольору, з друком на рукавах та по нижньому краю виробу, що позиціонуються у тому числі як уніформа співробітників харчової мережі.
Попередній досвід співпраці CLOT та McDonald’s датується 2023 роком. Це була перша колекція, натхненна фаст-фудом McSpicy, куди увійшли худі та футболки із зображеннями бургерів та традиційних китайських символів.