Ці рішення включають новий принтер Mimaki UJV300DTF-75, який використовує досвід Mimaki в УФ-друці, щоб забезпечити надійне рішення для декорування об’єктів, дозволяючи отримувати високоякісні та довговічні відбитки на поверхнях, які раніше були непридатні для прямого УФ-друку.
Нові чорнила Mimaki ELH та ELS, випущені минулого тижня, також демонструються вперше. Ці екологічні чорнила забезпечують таку ж високу функціональність, як і еквівалентні чорнила Mimaki, але розроблені таким чином, щоб бути повністю вільними від SVHC*1 та, що унікально, CMR*², що зменшує вплив на здоров’я людини та довкілля.
Два нові принтери, JV200-160 та Tx330-1800, дебютують у регіоні EMEA.
JV200-160 – це простий у використанні рулонний принтер, який використовує екосольвентні чорнила та пропонує надійне виробництво вивісок з видатною якістю друку.
Створений для текстильного та швейного ринків Tx330-1800 оснащений можливістю подвійного набору чорнил, що дозволяє легко перемикатися між текстильними пігментними чорнилами та чорнилами для сублімації й забезпечує більш широкий спектр застосувань в одній машині.
На початку FESPA компанія Mimaki офіційно оголошує про підвищення Ар’єна Евертсе до директора з продажу, а також про знаменну новину про те, що він став першим місцевим членом Ради директорів Mimaki Europe.
Ар’єн Евертсе коментує: «Mimaki — це міжнародна компанія, і моє призначення до Ради директорів демонструє цілі компанії, що відображають цей глобальне охоплення та вплив на ринок. Ця нова роль збігається із захопливим етапом еволюції Mimaki, де регіональні підрозділи Mimaki будуть ще більше узгоджені з глобальною стратегією продажів та впроваджуватимуть нові структури команд для підтримки мінливих вимог ринку. Після понад 20 років роботи в Mimaki я був свідком того, як бізнес керує та надихає на зміни в галузях, які ми обслуговуємо. Зараз, на нашому 50-му році, настав ідеальний час подивитися в майбутнє та адаптувати нашу стратегію до нових вимог ринку, у створенні багатьох з яких ми відіграли важливу роль! Наше бачення полягає в тому, щоб підтримувати потреби більш різноманітної та гнучкої поліграфічної галузі».
Mimaki Europe впровадить нову стратегію, яка забезпечить подальше «горизонтальне зростання», оскільки нові продукти Mimaki продовжують розширювати межі можливого та відкривати можливості на нових ринках, а також «вертикальне зростання», оскільки компанія продовжує підтримувати друкарське виробництво початкового рівня та промислових масштабів.
Новий девіз Mimaki «Друкувати інакше» підкріплює цей підхід. «Друкувати інакше» не лише втілює спадщину Mimaki у сфері передових технологій, але й підкреслює постійне прагнення компанії розвивати креативність, диференціацію та сталий розвиток у галузі цифрового друку.
Ар’єн Евертсе продовжує: «Наш підхід також буде ще більш орієнтованим на клієнта, а команди будуть створені для задоволення конкретних бізнес-, технологічних та операційних потреб. Одним із прикладів цього є наша спеціалізована команда з промислового виробництва на чолі зі старшим менеджером з продажу продукції Бертом Бенкхейзеном – відомим ім.’ям у галузі та Mimaki, оскільки ми знову вітали його в компанії наприкінці минулого року. Крім того, ми створили абсолютно новий підрозділ з розвитку бізнесу під керівництвом Міни Маеди. Це захопливий момент у давній історії Mimaki, і я відчуваю привілей бути на передовій цієї нової стратегії, керувати нашою командою та підтримувати наших клієнтів на наступному етапі зростання та успіху».
Щоб отримати додаткову інформацію про інноваційні продукти та рішення Mimaki, відвідайте: www.mimakieurope.com/
1 SVHC (речовини, що викликають дуже високу занепокоєність) – речовини, що викликають особливе занепокоєння, які можуть мати значний вплив на здоров’я людини або навколишнє середовище, як визначено в європейському регламенті REACH.
2, 3 абревіатури для канцерогенних, мутагенних