«Представлення INXScreen та INXPad чітко демонструє силу та стабільність наших пропозицій фарб для трафаретного та тамподруку в рамках сімейства Rucoinx, – сказала Клео Номікос, президент INX Europe. — Клієнти отримають вигоду від спрощеної комунікації бренду, продовжуючи отримувати виняткову якість та продуктивність, які вони завжди відчували».
Клієнти можуть очікувати переходу бренду INXPad на етикетки, паковання, технічну документацію та паспорти безпеки. Усі існуючі рецептури фарб, технічні специфікації та характеристики продукту залишаться такими ж надійними, а клієнти й надалі користуватимуться перевагами великих глобальних ресурсів, технічної підтримки та регуляторної експертизи INX.
Бренд преміальних цифрових фарб Triangle від INX International буде перейменовано на INXJet. Ця зміна відображає прагнення компанії до розвитку рішень для цифрового друку та узгодження своїх пропозицій як частини єдиної, надійної ідентичності. «Ребрендинг Triangle на INXJet є природним прогресом у нашій стратегії розвитку ринку цифрового друку, — сказала Рене Шутен, віце-президент з маркетингу INX. INXJet продовжуватиме надавати такі ж високоякісні, надійні рішення для струменевого друку, яким довіряють клієнти, одночасно підвищуючи чіткість та узгодженість у нашому портфоліо».
INXJet збереже ті ж перевірені рецептури та високі стандарти якості, на які клієнти Triangle покладаються роками. Чіткіший брендинг стане можливим після оновлення етикеток та паковання, щоб вони відображали фірмову ідентичність INXJet, а підтримка та сервіс залишатимуться наріжним каменем зобов’язань INX перед своїми клієнтами. Ці зусилля з ребрендингу відображають перспективне бачення INX International та прагнення покращити обслуговування клієнтів. Використовуючи відомі та перевірені бренди, такі як INXScreen, INXPad та INXJet, клієнти зможуть легко визначити потрібні рішення.