Під загальною темою «Сила рухатися» компанія продемонструє, як вражаючий друк створює емоційні зв’язки, надає справжню ділову динаміку та перетворює простори на незабутні враження від бренду. Дотримуючись теми FESPA «Де зустрічаються фантазери», Canon продемонструє свою співпрацю з партнерами та підкреслить, як вона може задовольнити потреби клієнтів у графічних зображеннях великого формату.
На стенді Canon (зал 25, стенд B10) на FESPA 2025 демонструватимуться творчі та комерційні можливості широкоформатних графічних додатків концептуальних і реальних брендів, включаючи декор інтер’єру, паковання та POS. Буде представлений різноманітний вибір зразків, включно з м’якими вивісками, гофрокартонними виробами та елітним пакованням, POS-дисплеями, плакатами та елементами інтер’єрного декору. Також стане очевидною широта можливостей застосування в декорі інтер’єру з використанням шпалер, акустичних дощок, принтів на дереві, склі, плитці, постерів і мозаїки.
Буде представлено низку прикладів клієнтів, у т.ч. норвезького флористичного бізнесу Fiori, який проілюструє на прикладі реального бізнесу декору інтер’єру, як міцна співпраця в ланцюжку створення вартості може максимізувати потенціал високовартісного, ефектного друку. Також буде представлено проєкт Canon World Unseen: унікальна виставка фотографій, яка дає змогу всім – сліпим, слабозорим і зрячим відвідувачам – відчути зображення абсолютно по-новому, відображаючи потенціал друку для збагачення життя та бізнесу.
На стенді демонструватиметься планшетний принтер Arizona 2380 GTF із технологією FLXflow із опцією друку з рулону на рулон. Буде показано унікальну здатність не лише «утримувати» та «переміщати» носії, а й виконувати «миттєве перемикання» між двома режимами для зручності обробки носіїв.
Принтери серії Arizona можуть точно та високоефективно працювати з різними жорсткими та гнучкими підкладками, включаючи складні носії, такі як картон, дерево чи скло, пропонуючи широкі можливості застосування, ідеальні для роздрібної торгівлі чи гостинного середовища.
Буде продемонстровано зразки друку з використанням PRISMAelevate XL з друкованими шарами завв. до 4 мм: це можливість створювати помітні, тактильні ілюстрації для додатків друку, які покращують і розширюють пропозицію продуктів, вкл. вивіски зі шрифтом Брайля. Підкреслюючи продуктивність, модульність і можливість модернізації на місці для PSP і друкарень, рулонний принтер UVgel серії Colorado M друкуватиме різноманітні графічні програми великого формату на стенді.
Широкий діапазон преміум-додатків, які він може друкувати, буде представлений яскравими шпалерами, віконною графікою та м’якими вивісками, що стало можливим завдяки низці опцій, таких як безпроблемне нанесення білої фарби, технологія FLXfinish+ для матового та глянцевого друку одночасно, і FLXture для тонких деталей поверхні.
Кілька поточних і нових конфігурацій UVgel Factory із зображенням Colorado будуть виставлені з різними партнерами по фінішній обробці, щоб проілюструвати його широкі можливості застосування, незалежно від обсягу чи бюджету. До них належать UVgel Wallpaper Factory, розташована на стенді Fotoba, яка покаже, як клієнти можуть автоматизувати виробництво масових шпалер у великих обсягах, без нагляду та цілодобово.
Це наскрізне рішення демонструє можливості Colorado M-серії, коли вони використовуються разом із гігантським подавачем рулонів, різаком і намотувачем Fotoba для виготовлення різноманітних настінних покриттів.
Поруч, на стенді NEOLT, партнера Canon по фінішній обробці, буде представлено UVgel Packaging Factory, де демонструватиметься економічно ефективний і універсальний цифровий друк для паковання, а також вивісок і плакатів для коротких індивідуальних накладів.
Представником родини струменевих принтерів Canon imagePROGRAF на водній основі буде imagePROGRAF GP-6600S (152,4 см), який створює приголомшливу графіку, забезпечуючи точне відтворення кольорів для зображень і корпоративних кольорів. Завдяки семи кольорам, включаючи помаранчеве чорнило, imagePROGRAF GP-6600S може створювати привабливий спектр кольорів із точністю PANTONE з інноваційним чорнилом LUCIA PRO II, що робить його ідеальним для друку графічних програм у фірмових кольорах.
Відвідувачі побачать як ПЗ для створення плакатів PosterArtist допомагає легко створювати автоматично згенеровані плакати, банери та листівки, щоб задовольнити всі комерційні потреби. Демонструючи реальні наскрізні робочі процеси на стенді, Canon підкреслить, як її PRISMA XL Suite підтримує друкарів, щоб надавати правильні відбитки з першого разу, та спрощує виробництво складних завдань, будь то друк п’яти шарів або створення текстурованих або рельєфних додатків.
Відвідувачі зможуть стежити за всім процесом управління робочим процесом, починаючи від онлайн-замовлень, включаючи підготовку файлів і друк завдання, аж до відправлення. Використовуючи ПЗ партнерів Canon ERPA, SKYCO, Symphony, OneVision і Onyx, кожен автоматизований крок покаже провайдерам друкарських послуг, як цілісний підхід до робочого процесу може допомогти їм реагувати на виклики, що постійно змінюються, і досягати більшої прибутковості. Відвідувачі також матимуть можливість ознайомитися з широким асортиментом носіїв Canon, включно з екологічно чистим папером, що забезпечує оптимальні результати друку.
З нетерпінням чекаючи на FESPA 2025, Стюарт Райзінг, керівник відділу графічного мистецтва Canon UK & Ireland, каже: «На цьогорічній FESPA Global Print Expo ми продемонструємо наші останні розробки та широкий асортимент широкоформатних технологій Canon, доводячи клієнтам, як ми можемо підтримувати їх у створенні ефективних програм і відкривати комерційні можливості. Постійно розвиваючи наші технології, щоб отримати найновіші передові функції та ефекти друку та співпрацюючи з нашими партнерами для оптимізації наскрізного робочого процесу, друкарі можуть розширити пропозицію продуктів, щоб надавати унікальні високоякісні програми для роздрібної торгівлі, внутрішнього декору, POS або рекламного паковання.
На FESPA Global Print Expo ми втілимо в життя історії інновацій за допомогою захоплюючих розробок продуктів і демонстрації досвіду спеціалізованих програм і гнучких бізнес-моделей, які допомагають клієнтам розвивати свій бізнес у майбутньому. У світі, де привернути й утримати увагу є завданням кожного власника бренду, приголомшливий кольоровий друк справді має "Силу рухатися", стимулюючи емоційні відгуки споживачів, які є критично важливими для комерційного успіху. Це може бути радість від взаємодії з творами мистецтва, мотивація реагувати на зображення поза домом (OOH) або очікування розпакування нового продукту – ми відзначаємо унікальну ″силу уваги″ друку».