З впровадженням цієї нової технології Polygravia стає першим європейським постачальником, який пропонує застосування Digital Foil (Metallic Finishing) у співпраці з KURZ, постачальником обладнання DM-Maxliner 2D і фольги для перенесення, що відповідає системі. Цей процес дозволяє наносити металеве покриття на широкий спектр підкладок без використання традиційних кліше.
Це відкриває нові творчі можливості у світі друку, паковання та безпеки продукції, гарантуючи якість обробки, яку можна порывняти з традиційним гарячим тисненням фольгою. Digital Foil пропонує безмежні можливості налаштування, що дозволяє створювати унікальні відбитки, задовольняючи потреби як прототипів, так і серійного виробництва. Це відповідає зростаючому попиту на персоналізацію продукту з боку комунікаційних агентств і брендів у різних галузях, таких як харчова промисловість і напої, косметика, предмети розкоші, фармацевтика, електроніка тощо.
Партнерство між KURZ і Polygravia спрямоване на довгострокове зростання, безперервні інновації в цифровому прикрашанні та підвищення ефективності поліграфічного виробництва. Завдяки цьому новому процесу Polygravia пропонує клієнтам неперевершену гнучкість, швидший час виконання та оптимізацію витрат. Незалежно від того, чи йдеться про прототипи, чи про серію, кожен проєкт може отримати вигоду від високоякісної обробки, розширених налаштувань і скороченого часу виробництва.
Digital Foil дозволяє виготовляти унікальні вироби, зберігаючи при цьому конкурентоспроможні виробничі витрати
Ця інновація — більше, ніж просто еволюція існуючих технологій. Вона змінює підхід підприємств до використання фінішної обробки у поліграфічних проєктах. За допомогою цього рішення Polygravia прагне запропонувати необмежену креативність, демонструючи бренди в елегантний і висококласний спосіб, відповідаючи найсуворішим вимогам щодо якості, безпеки та обробки.
«Ми пишаємося тим, що першими в Європі запровадили технологію Digital Foil (Metallic Finishing) у співпраці з KURZ, справжню революцію в цифровій обробці, — говорить Паскаль Теллі, керуючий директор Polygravia. — Це рішення узгоджується зі стратегією, орієнтованою на інновації, що дозволяє задовольняти зростаючий попит на персоналізацію та гнучкість, забезпечуючи бездоганну якість. Ми впевнені, що ця технологія відкриє нові можливості для клієнтів і стане важливою віхою в еволюції ринку друку».