Компанія додала, що, як наслідок, її клієнти можуть отримати підтримку в розробці мономатеріального та повністю переробленого паковання. Разом Fedrigoni та Papkot намагатимуться прискорити впровадження цієї технології в усьому світі, надаючи брендам доступ до більш стійких високоефективних пакувальних рішень у великих масштабах.

Papkot заснована в 2020 році. Вона має центри досліджень і розробок у Франції та Китаї, а також контрактні виробничі партнерства у Франції, США та Китаї. Її бар’єрна технологія для брендів харчових продуктів і споживчих товарів забезпечує високу стійкість до води, жиру, масла та гліцерину, а також такі властивості, як прозорість або інші індивідуальні властивості поверхні. Це досягається завдяки заміні кремнію та целюлози на наноструктурний матеріал, який виключає пластик з одноразового паковання.

Papkot виробляє покриття без пластику, забезпечуючи більш екологічне рішення для паковання, що не містить шкідливих речовин, таких як PFAS (пер- та поліфторалкіл). Ці покриття були перевірені на низці паперових основ, у т.ч. з первинних і перероблених волокон, а поточні промислові випробування ще більше розширюють сумісність, пояснили у Papkot. Застосування, яке можна реалізувати за допомогою цієї запатентованої технології, різноманітне: від одноразового паковання та обгортки для харчових цілей, вогнезахисного або прозорого паперу до одноразових стаканчиків.

Використовуючи ШІ, компанія розробляє індивідуальні рішення для клієнтів, вимірює продуктивність матеріалів і впроваджує швидші інновації на основі даних. У Fedrigoni діє корпоративна програма венчурного капіталу для виявлення перевірених стартапів, що змінюють галузь.

Papkot підпадає під цю категорію, стверджує Марко Несполо, генеральний директор Fedrigoni Group. «Ця інвестиція має величезний потенціал для Fedrigoni, — сказав він. — У нас буде можливість придбати революційну технологію перетворення пластику на волокно, яка дозволить більше підтримувати наших клієнтів у їхніх зусиллях розробити паковання з одного матеріалу, який повністю придатний для переробки. Крім того, Fedrigoni відіграватиме ключову роль у прискоренні фази індустріалізації, яка є важливою для масштабованості бізнес-моделі Papkot».

Фульвіо Капуссотті, виконавчий віце-президент Fedrigoni Special Papers, RFID та інновацій та головний директор із сталого розвитку Fedrigoni Group, додав: «Ця передова технологія є синергістичною як із спеціальним папером Fedrigoni, так і з бізнесом самоклейних матеріалів. Окрім бар’єрного покриття, це рішення дає змогу замінити підкладку для етикеток, яка зазвичай виготовляється із силікону, матеріалом, який можна повністю переробити. Це також є прискорювачем інноваційних процесів Групи та узгоджується з нашою стратегією ESG до 2030 року, яка спрямована на те, щоб мати 100% матеріалів, розроблених для оптимальної переробки та відновлення після закінчення терміну експлуатації».