Паковання, що містить шість індивідуальних відділень кожної пляшки, виготовлене ​​з незабарвленого бурого гофрокартона. На зовнішніх боках короба нанесено друк, який розповідає про особливості продукту. «Ми були раді можливості співпрацювати з Martins Brewery і створити інноваційне, інтерактивне та пакувальне рішення, що запам’ятовується, — розповів Мартін Німець, регіональний керуючий директор DS Smith. — Команда наших дизайнерів прагнула допомогти замовнику скоротити обсяг та кількість пакувальних матеріалів, приділяючи особливу увагу їхньому тривалішому терміну служби. Паковання просте у виготовленні, складається вручну, органічно інтегрується в існуючий виробничий процес – і це без використання спеціального устаткування. Ми також доклали чимало зусиль для створення зручної та простої у виготовленні конструкції верхніх ручок для перенесення коробки».

«Нашим основним завданням було об’єднання концепції "екологічно чистого пива" з не менш екологічним чистим пакованням, — пояснює Норберт Пилка, генеральний директор Martins Brewery. — Запропонований DS Smith дизайн одразу привертає увагу покупців до нашого продукту, а розміщені всередині коробки кумедні математичні пазли відображають індивідуальність нашого продукту».