Джош Брукс, директор заходів і директор підрозділу, сказав: «Надзвичайне зростання кількості відвідувачів підкреслює те, наскільки важливим став Паризький тиждень паковання для брендів і осіб, які приймають рішення, шукають індивідуальні рішення для паковання та перспективні відповіді на нові виклики галузі.

Окрім бізнес-аспектів заходу, було чудово побачити стільки особливих вражень і моментів під час Паризького тижня паковання – від живого мистецтва та музики до стартапів і святкувань, надихаючих галерей і свіжих ідей від молодих інноваторів паковання. На виставці панувала справжня енергія і, як ніколи, відчуття, що майбутнє паковання твориться на наших очах».

Чимало відвідувачів теж були розчулені, зокрема Фредерік Дре, директор відділу досліджень і розробок Unilever: «Перше враження, коли я прийшов, було «ВАУ»! Шоу вийшло на новий рівень, і це завжди приємно та важливо. щоб зібратися разом на цій події, яку неможливо пропустити».

Алексія Джалу, керівник проєкту з паковання Havana Club - Pernod Ricard, також підкреслила зростаюче значення події: «Я втретє приходжу на цю виставку. Це найкращий рік на сьогодні, а додаток такий корисний і простий у використанні!»

Понад 190 експертів галузі провели понад 30 годин захоплюючих сесій, запропонувавши свіжі погляди на найактуальніші теми пакувальної індустрії — від сталого розвитку та циркулярної економіки до ШІ, інноваційного дизайну та регуляторних проблем.

ADF, PCD & PLD Innovation Awards – престижні церемонії нагородження привернули учасників, що стали свідками відкриття найбільш революційних рішень індустрії паковання для косметики, напоїв преміум-класу, аерозолів і систем дозування.

Додавання фестивалю Pentawards цього року, нової зони, організованої найбільшою світовою спільнотою дизайнерів брендів і конкурсом, принесло низку захоплюючих нових елементів у шоу, вкл. галерею 100 найкращих дизайнів паковання минулого року, живе мистецтво художника Крейга Блека, та доповідачів, вкл. Unilever, Carrefour, Nestle, Diageo та інші.

Паризький тиждень паковання 2025 також відзначив наступне покоління новаторів паковання за допомогою кількох цікавих ініціатив:

  • конкурс Emballé 5.0 x Conseil National de l’Emballage (CNE) – студенти найкращих навчальних закладів представили проєкти, які стосуються таких ключових тем, як зменшення відходів, повторне використання упаковки в електронній комерції та екологічно чисте розкішне пакування.
  • конкурс B Corp™ – студенти розробили екологічно відповідальні рішення для пакування елітних алкогольних напоїв;
  • панельна дискусія «Майбутні лідери» – десять молодих професіоналів поділилися уявленнями про свою роль у ланцюжку створення вартості паковання, про свої амбіції щодо розвитку галузі та своє бачення щодо прискорення сталого розвитку та інновацій.

Усі учасники отримають безкоштовний цифровий доступ до Perspectives 2025. Цей ексклюзивний звіт, розроблений експертами галузі та вперше представлений на Паризькому тижні паковання, досліджує такі ключові теми, як мономатеріали, повторне використання та полегшення, пропонуючи розуміння тенденцій, що формують пакувальної промисловості сьогодні та тих, хто має вплинути на її майбутнє.

Джош Брукс підсумовує: «Цьогорічний Паризький тиждень паковання став знаковою віхою в історії цієї події з точки зору масштабу та впливу. Було фантастично бачити, як французька та світова спільнота пакувальників принесла енергію, оптимізм та інновації в Париж. Дякуємо всім, хто зробив цю особливу подію, і ми вже з нетерпінням чекаємо вітати вас знову наступного року!» Паризький тиждень паковання повернеться 5 і 6 лютого 2026 року, обіцяючи ще більше новаторських інновацій, натхнення та ідей, що формують галузь.