Результати цих його новаторських експериментів, визнаних пізніше шедеврами мистецтва (те саме «Падіння Ікара», 1943 року), часто з’являлися у вигляді книжкових ілюстрацій («Папуга і русалка», 1952), на посуді, тканинах, в інтер’єрному декорі (Капелла Розарія, 1959), викликаючи бурю емоцій у колег та шанувальників, уражених відданістю майстра своїй справі.
Присвячена Матісу колекція одягу від Uniqlo з принтами за мотивами його аплікацій, безумовно, — комерційний проєкт, завдяки якому, проте, ім’я знаменитого француза, який стояв біля витоків європейського та світового авангарду, підхопили у молодіжному середовищі.
До лінійки увійшли футболки з бавовняного трикотажу, на 25% із вторинного волокна, білого, бежевого та синього кольорів. «Анрі Матіс залишив незабутній слід у світі мистецтва. Колекція UT присвячена інноваційній техніці вирізування, створеної Матісом останніми роками свого життя. З цими футболками ви можете насолоджуватися шедеврами, любов до яких не згасає вже довгий час», — кажуть у Uniqlo. Нова партія виробів в онлайн-магазині бренду з’явиться навесні — наразі всі вироби розпродані.