«2024 рік знову характеризувався дискретною волатильністю, — прокоментував генеральний директор Марко Несполо. — Ми почали з гарних результатів у перші шість місяців, частково завдяки відновленню тенденції скорочення запасів у ланцюжках створення вартості, які ми обслуговуємо. У другій половині року ми спостерігали поступове уповільнення в основному через пом’якшення зростання на деяких кінцевих ринках, таких як предмети розкоші, виробництво вина та спиртних напоїв. Загалом це був досить позитивний рік, який, за нашими оцінками, завершиться приблизно 10% зростанням доходів і прибутковості.

Насправді, за винятком будь-яких особливих сюрпризів в останні місяці року, ми очікуємо, що дохід у 2024 році перевищить €2 млрд (порівняно з €1,8 млрд в 2023 р.), а Ebitda перевищить €370 млн, що приблизно на 10% більше, ніж у попередньому році (€337,7 млн).

Маючи майже 6000 співробітників у 28 країнах і 78 заводах, вкл. виробничі майданчики, центри порізки та розподілу, Fedrigoni продає та поширює свої 25 000 товарів у 132 країнах світу. У 2024 р. група продовжила реалізацію промислового плану та завершила чотири угоди M&A:

  • придбання заводу спеціального паперу в Китаї, який раніше був частиною Arjowiggins Group;
  • міноритарний пакет акцій у стартапі SharpEnd в рамках фокусу компанії на пропозиції цифрових продуктів;
  • придбання деяких активів Mohawk, другого за величиною гравця зі спеціального паперу в Північній Америці;
  • придбання Poli-Tape, виробника графічних матеріалів для візуальної комунікації.

Сьогодні це провідний гравець у світі у виробництві винних етикеток і спеціального паперу для розкішного паковання, другий у виробництві паперу для малювання та третій у виробництві самоклейних матеріалів та RFID-вставок і міток, повідомляє компанія. І саме RFID-бізнес (UHF, HF та NFC) стає більш стратегічним для Fedrigoni, яка заробляє на цьому швидко зростаючому ринку та використовує можливу синергію всередині групи, розробляючи, наприклад, розумний папір і розумні етикетки, які підтримують широкий спектр додатків, таких як автентифікація продукту, захист від підробок, відстеження, видимість ланцюга постачання та покращення взаємодії з клієнтами, і це лише деякі з них.

Підприємство Fedrigoni RFID-Tageos, виробник вкладок і тегів RFID, яке приєдналося до групи в 2022 році — за перші дев’ять місяців 2024 року збільшило доходи на 142% порівняно з тим же періодом 2023 р. (€92,2 млн проти €38,1 млн).

Скоригований показник Ebitda з січня по вересень 2024 р. зріс більш ніж утричі, з €4,7 млн (9 місяців 2023 р.) до €15,6 млн (9 місяців 2024 р., +231,9%).

«Ми продовжуємо зростати в усьому світі, і лише 20% нашого обороту припадає на Італію, — підсумував Несполо. — У найближчі роки ми маємо намір ще більше прискорити нашу глобальну присутність, зосереджуючись на Північній Америці, Латинській Америці та Азіатсько-Тихоокеанському регіоні. У нас є амбітний інвестиційний план для підтримки зростання впродовж наступних чотирьох років (2025-2028): понад €300 млн в усьому світі, з яких близько €100 млн в Італії, щоб інновувати продукти та робити їх все більш стійкими, красивими та продуктивними, замінити пластик, де це можливо, і забезпечити повну циркулярність, а також зробити наші виробничі майданчики ще більш ефективними, безпечними та сталими з точки зору впливу на довкілля.

Стратегічний план Fedrigoni передбачає зміцнення позицій у преміальних етикетках і утвердження в графічних і візуальних комунікаційних рішеннях. У бізнесі спеціального паперу компанія прагне консолідувати лідерство в рішеннях для розкішного паковання та високоякісної творчої комунікації, а також розвивати такі сегменти, як подарункові картки, гральні карти та розумний папір.

Нарешті, мітки RFID є однією з областей з найвищим потенціалом зростання. Маючи масштабний інвестиційний план у понад €50 млн, група планує подальше розширення виробництва, продажів, досліджень і розробок, а також значно розширити пропозицію продуктів для різноманітних сегментів, таких як логістика, роздрібна торгівля, предмети розкоші, охорона здоров’я та фармацевтика, продукти харчування, промислове виробництво, громадський транспорт і продаж квитків.

Мета полягає в подальшому прискоренні бізнесу RFID (Tageos) і продовженні цього успішного зростання як органічно, так і шляхом нових придбань.