«Під час переговорів ми виявили, що культурно дуже близькі, а наші підприємства навіть більш взаємодоповнювані, ніж передбачалося спочатку, — заявив генеральний директор Printful Алекс Солтонстолл. — Я радий тому, що двоє технологічно сильних гравців об’єднали можливості для максимально повного задоволення запитів своїх клієнтів».

Яніс Бердіганс, засновник і виконавчий директор Printify, додав: «Очевидно, що компанії значною мірою доповнюють одна одну, і їхнє злиття збільшує загальний потенціал обслуговування замовлень, розширює асортимент пропозицій і сприяє виходу на нові ринки».

Власні потужності Printful з цифрового друку та вишивки у Вулверхемптоні, на заході Англії, найближчим часом будуть доповнені мережею контрактних виробництв Printify, що включає 85 підприємств. Спільно лідери галузі Print-to-Demand матимуть змогу обслужити сотні тисяч клієнтів — від приватних осіб та фрілансерів до власників власних брендів, серед яких найбільші представники сфери розваг, які використовують мерч та інші креативні товари для залучення шанувальників.

«Printful йде цим шляхом вже більше 10 років і завдяки злиттю з Printify ми переходимо зараз на наступний етап», — каже співзасновник і голова Printful Лауріс Лібертс.