Викиди CO2 під час друку на картоні можна значно скоротити за допомогою нового анілоксу GTT 2.0 згідно з першим на ринку проєктом, проведеним Dunapack Packaging Austria (Dunapack) і Apex International (Apex). Проєкт було здійснено на підприємстві Dunapack Straßwalchen у Зальцбурзі (Австрія), і результати показали зменшення кількості фарб на 18% завдяки інноваційній конструкції анілоксу, яка призвела до зменшення викидів CO2, пов’язаних із вагою фарби в кілограмах. Забезпечення кращого укладання на машині означає, що для досягнення такого ж оптимального результату потрібно менше чорнил та лаку, ніж при використанні звичайних анілоксів.

«Простіше кажучи, ми можемо отримати таку саму високу якість кінцевого друку, створюючи приблизно на 18% менше забруднення CO2, пов’язане зі споживанням фарби, — сказав Стефан Шнайдер, менеджер із роботи з ключовими клієнтами компанії Apex. — У деяких випадках точна цифра насправді вища, але ця цифра є середнім значенням кількох накладів Dunapack із використанням технології GTT 2.0.

Завдяки використанню унікального «слаломного» гравіювання замість традиційних анілоксових рулонів наша технологія генетичної передачі (GTT 2.0) анілоксу пропонує революційний підхід до друку.

Ми взялися за цей проект разом з Dunapack, щоб продемонструвати, що використання анілоксу GTT 2.0 не лише покращує якість друку, але й більше відповідає цілям сталого розвитку та призводить до процесу друку з меншими витратами ресурсів».

Крістіан Рігер, експерт із друку з Dunapack, сказав, що одним із ключових моментів у цьому проєкті було досягти таку саму високу якість друку з використанням меншої кількості чорнила без зміни складу фарб.

«Останнім часом через зміну клімату та проблеми нерівності доходів стійкість займає центральне місце у світовому зростанні, – сказав Рігер. — Важливість досягнення скорочення CO2 очевидна.

Корпорації, які є життєво важливими для економічної діяльності, зобов’язані підштовхувати суспільство до сталого розвитку. Це означає, що компанії мають розробляти бізнес-моделі, які збалансовують економічну ефективність і стійке зростання, одночасно прагнучи максимізувати прибуток, активно впроваджуючи концепції ESG (екологічні, соціальні та управлінські).

Клієнти, а також сама Dunapack як один із їхніх ключових партнерів у ланцюжку постачання, прагнуть зменшити свій корпоративний вуглецевий слід. Майбутнє планети перебуває під загрозою, і всі верстви суспільства повинні звернути увагу на те, що серйозні занепокоєння викликають проблеми погіршення довкілля. Це надзвичайно важливо не лише для нас у Dunapack, а й для мене особисто».

Пітер Керн, керівник відділу перетворення на заводі Strasswalchen, пояснив, що в рамках проєкту компанія Dunapack провела серію порівнянь, щоб переконатися, що щільність кольору друку залишається незмінною та зменшує використання чорнила. «Спочатку ми виконуємо роботу з нашим звичайним анілоксом, а потім знову з Apex GTT 2.0», — сказав він. Ми порівнюємо кожен продукт для всього завдання, середній наклад якого становить від 5000 до 20 000 аркушів, і ми можемо побачити, скільки чорнила ми використали. На основі цих результатів ми можемо порівняти наші викиди CO2.

Ми також випробували друк білими чорнилами на коричневій підкладці, що, як усі знають, саме по собі є справжнім викликом, і є великою тенденцією, яка походить від дизайнерських агенцій, але ми досягли тут надзвичайно хороших результатів. Ми побачили, що GTT 2.0 спрощує процес друку».

Маркус Ґрасслер, торговельний представник Dunapack Packaging, сказав, що наклад проєкту був надрукований у співпраці з клієнтом Milchwerke Berchtesgadener Land Chiemgau eG, який зосереджується на натуральних продуктах і екологічному пакованні. «Замовник виробляє молочні продукти, які друкуються під тиском витрат, — сказав він. «Важливо, щоб ми проводили проєкт на повторних роботах, щоб гарантувати, що ми відстежуємо однакові результати за тією самою вибіркою. Хоча це означає, що для завершення проєкту може знадобитися час, ми хочемо бути впевненими, що порівнюємо подібне з подібним, щоб результати були надійними, і ми відстежували дані впродовж майже шести місяців, щоб забезпечити надійність».

«Наклади були стандартизовані з використанням фарб на водній основі та друку як на крейдованому, так і на не крейдованому папері, — сказав Пітер Керн. – Щойно ми побачили, що якість друку була принаймні такою ж або навіть кращою, тестування стало виключно щодо споживання фарб. Ми провели кілька тестів і щодня використовуємо анілоксові вали GTT 2.0 для все більшої кількості робіт на одній з наших машин. З ними ми виробляємо кращу якість, більш плавно, з меншою кількістю зупинок машини — і все це при зниженні викидів CO2».

Крістіан Рігер додав, що дані проєкту були перевірені Сандрою Фрювальд, фахівцем Dunapack з ESG, і що він хоче розширити використання GTT у всій групі. «Теоретично це може призвести до скорочення викидів CO2 на 40-70 тонн на один майданчик на рік», — сказав він.

Dunapack Group управляє 18 підприємствами по всій Європі. Штефан Шнайдер сказав, що унікальний дизайн валів GTT пропонує інші значні експлуатаційні переваги, вкл. скорочення технічного обслуговування та збільшення часу безвідмовної роботи машини. «Друкарі спостерігають помітне зниження потреби в чищенні та обслуговуванні валів, що призводить до стабільнішої якості друку та довшої безперервної роботи для підвищення продуктивності, — сказав він. — Хоча нанесення меншої кількості фарб означає використання меншої кількості матеріалів, це також призводить до скорочення часу висихання — десь від 15 до 25. Оптимізація часу висихання дає додаткову перевагу використання меншої потужності, що чітко помітно при великих накладах, але важче довести. Це, звичайно, стане перевагою для забезпечення відповідності майбутнім нормам ESG щодо споживання енергії».

Штефан Шнайдер сказав, що співпраця між Apex і Dunapack потребувала багато наполегливої ​​роботи, але принесла свої плоди. «Ми вдячні Крістіану Рігеру та всій команді Dunapack за їхню відданість цьому довгостроковому проекту та за те, що вони поділилися з нами даними, — сказав він. — Ми в захваті від успішних результатів і сподіваємося на тісну співпрацю, щоб найближчим часом запровадити програму скорочення CO2 на інших підприємствах».