«ПІД КЛЮЧ»

Історія Рекламної агенції Gigastyle як виробника друкованої продукції почалася 2013 року, коли керівнику компанії подарували чашковий прес. Згодом компанія почала продавати сувеніри, послуги сублімаційного друку, нагородну атрибутику, подарунки.

Поступово сформувалося коло підрядників з поліграфічних послуг та широкоформатного друку.

Рекламна агенція Gigastyle прагнула надавати послугу «з одних рук»: кожен клієнт отримував замовлення «під ключ». Цю практику не лише збережено, але й розвинено: компанія може забрендувати бізнес повністю, починаючи від уніформи, сувенірів, посуду, ручок, комерційної поліграфічної продукції й закінчуючи зовнішньою рекламою.

Але з часом прийшло розуміння: працювати через підрядників не настільки вигідно та швидко, тому треба купувати власне устаткування. Рекламна агенція Gigastyle інсталює власне устаткування для сублімаційного друку, термопреси, широкоформатний плотер, професійне різальне устаткування, фрезер, комплекс для DTF-друку, швейне устаткування. У 2019 році у рекламній агенції з’явився перший БФП Konica Minolta 350i.

Одним з останніх придбань Gigastyle став УФ-принтер, який використовується як для оформлення інтер’єрів, так і для виготовлення зовнішньої реклами. Компанія звертає пильну увагу на вектор зовнішньої реклами, починає поступово працювати в сегменті виготовлення неонових вивісок.

РОБОТА В КРИЗИ

COVID не надто вплинув на діяльність Gigastyle, вдалося адаптуватися: обсяги рекламної продукції зменшилися, проте обсяги виготовлення рекламних сувенірів збільшилися. Виконавчий директор Яна Херманюк пояснює це тим, що в складні часи люди мають якось позбавлятися негативної енергії. Вони роблять імпульсні покупки, купують те, що приносить невеличкі радощі та підносить настрій.

Після відкритого вторгнення росії довелося складніше, але витримали й роботу практично не припиняли.

У Рекламній агенції Gigastyle відслідковують споживацькі настрої та продають те, що на їхню думку актуально для бізнесу в Україні саме зараз. Наприклад, трапляються періоди, коли більший акцент компанія робить на обслуговуванні фізичних осіб, а іноді зосереджується на роботі в сегменті В2В.

За словами Яни Херманюк, фахівці Рекламної агенції Gigastyle завжди готові рухатися у тому напрямку, куди рухається населення. Саме кризи продемонстрували високий рівень адаптивності рекламної агенції. В Україні чимось одним займатися сьогодні не має сенсу. І в компанії Gigastyle, хоча й зацікавлені робити, наприклад, самі лише вивіски, добре розуміють, що тоді ринок перенасичиться. Адже й рівень пропозиції перевищує попит.

І знов повертаємося до унікальності Рекламної агенції Gigastyle: одній й тій самій людині компанія може запропонувати багато чого. «Ми проводимо наради, впроваджуємо нові продукти, реанімуємо забуті старі. Не боїмося пробувати нове та не стоїмо на місці», – зазначає Яна Херманюк.

Якщо раніше Рекламна агенція Gigastyle виконувала більшість замовлень на підряді, то сьогодні вже колеги-конкуренти дедалі частіше звертаються за послугами до компанії з Тального.

КОНКУРЕНТНІ ПЕРЕВАГИ

Як же невеличкому стартапу з міста із 13-тисячним населенням вдалося вирости в настільки непогано оснащену компанію? Серед критеріїв успіху Яна Херманюк називає вправний колектив менеджерів та вчасне розділення юридичної особи на компанію,що виробляє сувенірну продукцію, та рекламну агенцію. На кожну юрособу вдалося отримати грантові кошти на розвиток бізнесу через сервіс є-Робота.

Компанія зазвичай підлаштовується під те, що потрібне клієнтові. Або пропонує щось абсолютно нове, про що клієнти раніше не думали. За словами Яни Херманюк, Рекламна агенція Gigastyle має рубрику в Соцмережах «Що купують люди», бо завжди цікаво, як себе подає той чи інший бізнес: продуктовий магазин чи салон краси.

Кожній категорії компанія пропонує нові товари, про потребу яких для себе замовники могли раніше і не здогадуватися. Gigastyle намагається зробити щось таке, що полегшить роботу бізнесу: інстаміточки, речі для фотозон, підставки, холдери.

Відповідно, і «сарафанне радіо» в середовищі стартапів працює непогано, бо Gigastyle може робити багато чого самостійно і швидше, ніж раніше. Компанія має потужні аккаунти у Facebook та Instagram, які активно використовує для просування продукції.

До послуг відвідувачів компанії шоу-рум зі зразками продукції, яку раніше замовляли клієнти компанії.

Неабияке значення має й розуміння потреб замовників. Яна Херманюк підкреслює: «Я керую ще й спортивним залом, і мені як представнику бізнесу краще зрозуміло, чого хоче людина – чітко та швидко визначитися та отримати продукт».

Тальне розташовується в центрі України, й в усі боки посилки їдуть приблизно однаковий час. Ніде правди діти, люди переживають замовляти продукцію у прифронтових містах, а коли відправка відбувається з центра України, з безпечнішої зони, їм спокійніше. Та й розташована рекламна агенція у монолітній будівлі, а більшість обладнання – в підвалі, то ж можна безпечно працювати.

Значна конкурентна перевага компанії: низька вартість оренди. Через вищі рівень оплати праці та вартість оренди деяким компаніями з великих міст складно конкурувати за вартістю продукції та терміновістю з колегами з Тального.

Фахівці компанії постійно навчаються, самостійно опановують ті напрямки роботи, в яких мало обізнані. «Ми самоучки, і, на жаль, певних галузевих стандартів немає. Тому в нас розробка кожної незнайомої одиниці продукції починається з нуля. Ми випробовуємо, коригуємо, й через метод випробувань та помилок врешті отримуємо гарантований результат. В нас йде більше часу, щоб створити щось нове, але в процесі ми вигадуємо багато чого нового», – зазначає Яна Херманюк. Вона мріє, щоб всі підприємці в Україні були як велика родина, бо трапляються випадки, коли треба звернутися за порадою.

Брак кваліфікованих працівників у Тальному дійсно дається взнаки, але не бракує й пасіонаріїв довкола, готових розвиватися та йти далі: як-от фахівчині з виготовлення рекламної сувенірки.

Ну й нарешті в офісі Рекламної агенції Gigastyle розташовано спортзал, що спочатку функціонував як громадська організація. Згодом напрямок було комерціалізовано, і в періоди, коли бракує поліграфічних замовлень, він дає змогу перекривати витрати.

ВЕКТОР ЦИФРОВОГО ДРУКУ

Більшість клієнтів Рекламної агенції Gigastyle – це салони краси, яким компанія запропонувала якісний УФ-друк та якісні послуги з виготовлення зовнішньої реклами. Хоча деяких клієнтів якість друку БФП задовольняла, нерідко замовлення доводилося перерозміщувати, бо, наявний БФП не забезпечував потрібного замовникам рівня якості.

Але для Gigastyle вкрай важливим було отримувати однорідний чорний колір – він дуже стильний та популярний у замовників компанії: серед їхніх пріоритетів мінімалістична продукція або подарункові сертифікати із тлом на боці з суцільною заливкою та малесеньким логотипом.

Для Рекламної агенції Gigastyle важливо було демонструвати замовникам можливості якісного друку в комплексі. Сьогодні після придбання Ricoh Pro™ C5300S така можливість у компанії з’явилася.

Вибором машини займався керівник компанії. Під час виставки Rex 2023, він вивчав особливості роботи ЦДМ декількох виробників. На користь Ricoh Pro™ C5300S спрацювала оперативність компанії «Мегатрейд», ексклюзивного партнера Ricoh International B.V. в Україні та офіційного постачальника Ricoh Production Printing Products до Молдови, Азербайджану та Казахстану. Компанія оперативно надрукувала тестові зразки, які потенційному замовникові машини сподобалися.

Завважимо, що Gigastyle орієнтувалася на грантові кошти, але їх не повністю вистачало, і довелося шукати машину або «на виплат», або на якихось вигідних умовах, щоб зменшити фінансовий тягар. «Мегатрейд» запропонував гарні умови, й за кілька тижнів питання було вирішене: внесли аванс, відбулася інсталяція машини.

Зважимо і на суто технологічні аспекти вибору ЦДМ: якісний двобічний друк для полегшення післядрукарської обробки, насамперед, порізки, а ще якісна ламінація. Неабиякий фактор на користь Ricoh Pro C5300 – можливість працювати з широким діапазоном паперу – 60-360 г/м².

За місяць роботи Ricoh Pro™ C5300S, за словами Яни, фітбек відчули співробітники компанії: легше, швидше, зручніше, менше ручної постобробки. А для замовників Ricoh Pro™ C5300S – це насамперед оперативність. Чимало продукції, яку доводилося перезамовляти, почали робити в себе: ті ж візитівки з повною заливкою та двобічним друком, подарункові та звичайні сертифікати, плакати та листівки з однорідними кольорами.

Оператора Ricoh Pro™ C5300S перевели з Konica Minolta 350i (до речі, це дівчина, що раніше працювала аніматором та іноді замовляла продукцію у Gigastyle). Працюючи в унісон з сервісним інженером «Мегатрейд», вона змогла швидко опанувати тонкощі роботи на Ricoh Pro™ C5300S.

Вирішальні аргументи на користь Ricoh Pro™ C5300S:
• чудова якість зображення з насиченими кольорами;
• точна реєстрація «Лице/Оборот» та стабільність відтворення кольорів;
• неушкодженість відбитків після ламінування та бігування;
• безпроблемне подавання крейдованих та щільних матеріалів з бічного лотка прямого подавання;
• автоматичний двобічний друк на носіях розмірами до 330×487 мм і щільністю до 360 г/м²;
• можливість друку на аркушах завдовжки до 1260 мм;
• дуже зручне та просте управління та потужний інструментарій з управління друком.

Комплекс для DTF-друку

ПЛАНИ

У перспективі Gigastyle планує придбати деяке додаткове устаткування, щоб більш повно використати потенціал Ricoh Pro™ C5300S. Й не виключено, що це буде обладнання від партнерів «Мегатрейд».

Компанія «Мегатрейд» є ексклюзивним партнером Ricoh International B.V. в Україні та офіційним постачальником Ricoh Production Printing Products до Молдови, Азербайджану та Казахстану.

Компанія допомагає ввести обладнання в експлуатацію, навчає операторів, забезпечує профілактичне обслуговування та ремонт цифрових друкарських машин, надає гарантію на обладнання впродовж 12 місяців.

Для отримання консультацій щодо техніки Ricoh звертайтеся за телефоном +380 (44) 538-00-06 або пишіть на ricohsales@megatrade.ua