Ці інструменти можна знайти на веб-сайті www.color-logic.com/marketing, і до них можуть отримати доступ не лише ліцензіати Color-Logic, а й друкарні, які наразі недостатньо використовують свої цифрові друкарські машини з п’ятим і шостим кольорами. Обговорюючи новий підхід до залучення бізнесу прикрас, директор із продажу та маркетингу Color-Logic Марк Джівс сказав: «Після 15 років співпраці з брендами, агенціями та дизайнерськими фірмами в пакувальній промисловості Color-Logic розуміє типові запитання маркетологів, і
значні переваги, які друковані прикраси приносять маркетологам, які їх ефективно використовують.
На жаль, багато ліцензованих друкарень Color-Logic і фахівців із продажу технологічних партнерів були здивовані, дізнавшись, що більшість графічних дизайнерів, які почали працювати в цій сфері останніми роками, не отримали належної підготовки з розробки дизайну для друку, особливо друку з прикрасами.
Щоб задовольнити цю потребу, Color-Logic створила маркетингову цільову сторінку, яка містить такі цінні ресурси, як відео про продажі та маркетинг, галузеву статистику й уявлення, а також компоненти системи.
Також включено огляд Color-Logic Design Suite і Touch7 Neon Color System, обидва з функціями прикраси та перевагами, розробленими спеціально для брендів, агентств і дизайнерських фірм.
Коли творці відкривають можливості цифрових і звичайних друкованих прикрас і те, наскільки легко їх можна використовувати, вони можуть створювати виняткові дизайни за допомогою інструментів Color-Logic».