Впродовж останнього року Antalis розширювала свій портфель, придбавши кілька європейських брендів, включаючи відновлення Keaykolour, яким раніше володів Arjowiggins.

Ця угода означає, що Antalis є єдиним дистрибутором паперу Xerox у регіоні EMEA після придбання у 2013 році паперового бізнесу Xerox у Західній Європі.

Наразі угода залежить від інших звичайних умов закриття та схвалення в деяких країнах. Придбання означає, що Antalis може зміцнити свої позиції на ринку офісного паперу, а також на «швидко зростаючому» ринку цифрового друку.

Ерве Понсен, генеральний директор Antalis, каже: «Хоча наша стратегія — розвиток на ринках з високим потенціалом, таких як паковання, та країнах, що швидко розвиваються, ми завжди підтверджували потребу участі в консолідації бізнесу з продажу паперів. Для нас важливо зберегти міцні позиції на наших ринках і підвищити прибутковість нашої діяльності з продажу офісного паперу».

На початку року Xerox оголосила про нову операційну модель та організаційну структуру для подальшого оновлення компанії.

Ця реструктуризація включала реорганізацію її виконавчої команди, а також нові пріоритети та очікувані результати в її основному друкарському бізнесі, глобальних бізнес-послугах, ІТ та цифрових послугах.

«Оскільки Xerox продовжує своє оновлення, ця угода дозволяє компанії узгодити свої ресурси з потребами сучасних покупців і зосередити зусилля на наданні найбільш інноваційних послуг і рішень своїм клієнтам, — говорить Девід Дайас, президент відділу глобальної дистрибуції Xerox. — Ми дякуємо нашим відданим працівникам Xerox за їхню відданість і наполегливу роботу впродовж багатьох років і сподіваємося на подальший успіх».