Представляючи нову систему Kornit Apollo для прямого друку на одязі малими та середніми партіями генеральний директор Kornit Digital Ронен Самуель заявив про її перевагу над трафаретними верстатами, а коментуючи вибір на користь Apollo та Atlas Max Plus, першого промислового DTG-принтера, зробленого компанією Mad Engine Global сказав: «Галузь ліцензійного одягу знаходиться на критичному, переломному етапі: трафаретний друк не вписується в нову ринкову динаміку з попитом, що збільшився, і гнучкими виробничими вимогами. Apollo та Atlas Max Plus повністю змінюють правила гри: обидва розроблені для того, щоб клієнти могли вирішувати найсерйозніші завдання та трансформувати їх у нові бізнес-можливості за рахунок стійкого цифрового виробництва на запит».
Mad Engine Global, що випускає товари під брендами Disney і Marvel, вирішила цифровізувати більшу частину робочих процесів, роблячи ставку на високу якість, оперативність і гнучкість обладнання Kornit. «Наш бізнес побудований на цілорічній доставці високоякісних товарів усіх розмірів та типів, — каже Джеймс Клементс, виконавчий віце-президент напряму Print-on-Demand у Mad Engine Global. — Оскільки попит на ринку дуже зміщується у бік середніх накладів, впровадження нами технології Kornit Max на всіх платформах ідеально відповідає поточним потребам».
Можливості Kornit Apollo розгорнуті від трафаретного друку до цифри T-Formation, партнера Adidas, PVH Corporate та Champion, що виконує великі замовлення друку на текстилі. Із застарілих трафаретних ліній підприємство, що присвятило 40 років виготовленню одягу з індивідуальним декором, переключилося на лінії Kornit. Причини ті самі: зміна динаміки ринку, попит на швидке виробництво і доставку, сезонне поповнення запасів і стійкість.
«T-Formation ґрунтується на трьох базових принципах: друкувати одяг з індивідуальним декором найвищої якості, за конкурентоспроможною ціною і, що найважливіше, здавати роботу вчасно, — коментує президент T-Formation Алан Джентрі. — Десятиліттями ми покладалися на трафаретний друк, щоб гідно виконувати свої зобов’язання перед клієнтами. Але за останні кілька років галузь сильно змінилася. Аналогові методи виробництва не завжди відповідали вимогам ринку. Ми успішно співпрацювали з Kornit впродовж багатьох років і виявили, що Kornit Apollo – це правильне рішення, яке на часі».
Запитайте, хто в Німеччині робить найкращий мерч для постачальників музичних товарів та тематичних заходів, і вам вкажуть на Print Palace Textildruck. Перший свій крок на шляху до цифровізації через часткову відмову від аналогових машин фабрика друку зробила, встановивши Kornit Apollo: за його допомогою там розраховують зробити гнучкішим виробництво на запит і, не ризикуючи якістю, підтягнути економічні показники. Власник Print Palace Textildruck Фолкер Реданц наголошує на суттєвому збільшенні замовлень на продукцію з високим рівнем ексклюзивності обсягом до 500 одиниць.
Реалізована в Apollo функція Kornit All-Inclusive Click (AIC) для обробки саме таких малотиражних завдань суттєво скорочує час виходу готових виробів ринку. «Об'єднавшись з Kornit, ми можемо надати клієнтам те, що вони хочуть, коли вони цього хочуть і з тим рівнем якості та яскравості, якого вони від нас очікують», — підсумовує глава Print Palace.
Трафаретний друк, на відміну від цифрового, не створювався для миттєвого обміну думками, емоціями та почуттями, продовжує міркувати гендиректор Kornit Digital Ронен Самуель, клієнти вже не готові чекати на готовність замовлення тижнями, очікування та творче самовираження сьогодні вже несумісні. Саме тому рішення Kornit настільки потрібні бізнесу. «З Kornit Apollo і новим модулем AIC ми даємо виробникам можливість безпосередньо відповідати на попит через виробництво за запитом».