Від роздрібних каталогів високого класу до розкішних спеціальних складних коробок Romo GNM пропонує комплексні готові рішення для кожного аспекту творчих потреб своїх клієнтів.

Компанія має чотири основні бізнес-підрозділи – «Каталоги/комерційний друк», «Паковання/складна коробка», «Широкоформатний, цифровий друк/точки продажу» та «Виконання» – і пропонує вражаючі внутрішні послуги, починаючи від фотографування продукту, графічного та структурного дизайну до повного друку, обробки та розсилки.

«Ми забезпечуємо творчу співпрацю й справжню ефективність для наших клієнтів, — сказав Еліас Сідауї, генеральний директор Grupo Gráfico Romo-GNM.

— Ми створюємо неперевершену цінність через увесь ланцюжок постачань і узгодженість бренду на багатьох платформах друку та процесах обробки».

 

Скрін-шот Prinect Analyze Point, який підтверджує місячні показники виробництва Grupo Gráfico Romo з 31 липня 2024 р. по 31 серпня 2024 р.


Скрін-шот Prinect Analyze Point, який підтверджує тижневі показники виробництва для Grupo Gráfico Romo з 19 серпня 2024 р. по 26 серпня 2024 р.

 

Окрім широкого спектру послуг, Romo GNM виділяється як провідна друкарня в регіоні, постійно постачаючи продукцію найвищої якості та за найкращою вартістю для своїх клієнтів. На початку цього року компанія встановила перфектор Speedmaster XL 106 із секцією для нанесення покриття від Heidelberg. Машину було спеціально розроблено для оптимізації виробництва каталогів, основного сегменту бізнесу Romo GNM.

Її також було обрано через гнучкість і здатність виробляти високоякісні складані картонні коробки, які компанія має намір виробляти на машині поза межами сезону виробництва каталогів.

«Speedmaster XL 106 дозволяє нам бути конкурентоспроможними в новому світі друку, допомагаючи бути ефективнішими та відповідати високим стандартам сучасних клієнтів щодо ціни, якості та швидшого часу виконання», — сказав Сідауї.

Коли машину було встановлено на початку цього року, компанія Romo GNM співпрацювала з консультантом Ентоні Тірлбі для оптимізації виробничих процесів.

Разом вони запровадили підхід «Натисни, щоб зупинитися» — від додрукарської підготовки до друку та післядрукарської обробки, усуваючи людські точки дотику, де це можливо. Розробка цих стандартних операційних процедур дає змогу компанії виробляти продукцію з найнижчими експлуатаційними витратами на аркуш і з найвищою комерційною віддачею.

За перший місяць виробництва XL 106 надрукував понад 6 000 000 аркушів. «Легко зосередитися лише на будь-якій поточній роботі, яка виконується на машині, – сказав Еліас Сідауї, – але нам також потрібно бути належним чином підготовленими до наступних десяти робіт, щоб забезпечити мінімальне порушення рівня виробництва та підтримувати постійний рівень навичок і продуктивності».

Під час свого пікового сезону виробництва каталогів Romo GNM встановив світовий рекорд 9 515 613 аркушів за один місяць (31 послідовний день) – випустивши 2 483 461 аркуш впродовж одного з цих тижнів (168 годин), що є ще одним світовим рекордом.

Компанія виготовила 179 різних робіт і виконала 1688 змін пластин під час встановлення рекорду, із середньою довжиною накладів 53 160 аркушів. Усі роботи були вдосконалені та виготовлені з використанням чотирьох різних матеріалів і трьох різних розмірів аркушів щільністю 90-150 г/м².

Завдяки чудовій системі передачі аркушів у машині Romo GNM стабільно працювала на максимальній швидкості друку 18 000 арк./год. лише з одним оператором і одним помічником на зміну. Крім того, за допомогою вдосконаленої технології Push to Stop у Speedmaster XL 106 процеси інтелектуально запускаються самі по собі, тому оператор перериває роботу лише за потреби.

Послідовність завдань Push to Stop забезпечила високооптимізоване дозування, що сприяло максимальній продуктивності.

Оснащенв Prinect Inpress Control 3, провідним у галузі вбудованим спектрофотометром Heidelberg, машина у Romo GNM витрачала у середньому 42 аркуші на підготовку на роботу, зберігаючи постійний колір, високу якість і мінімальну кількість відходів впродовж усього 31 дня.

Сідауї з гордістю заявив: «Уся наша команда – від наших техніків додрукарської підготовки до операторів і помічників – була частиною цього великого досягнення.

Вони розуміють технологію та методологію Push to Stop і від самого початку прагнуть здійснити цю подорож разом з нами як компанією».

«Щиро вітаю всіх у Grupo Gráfico Romo, — сказав Андрес Галвес, керуючий директор Heidelberg Mexico.

— Це досягнення стало можливим лише завдяки їхній непохитній відданості оптимізації процесів та досвіду Ентоні Тірлбі».

Romo GNM також має чотири інші офсетні друкарські машини, у т.ч. Speedmaster CX 104 і Speedmaster CD 102. Її Speedmaster CX 104 — це найсучасніша УФ-машина для друку спеціалізованих складних картонних коробок компанії.

Тепер, коли Speedmaster XL 106 працює з оптимальним рівнем продуктивності, Romo GNM має намір запровадити подібні процедури оптимізації процесу у своєму виробництві складаних коробок.

Еліас Сідауї заявив, що вдосконалений інтелект машин Speedmaster у поєднанні з удосконаленням виробничих методів Romo GNM допоможе його компанії отримати більше робочих місць.

«Ми можемо запропонувати кращі ціни разом із вищою якістю, тому що ми швидше змінюємо роботу, налаштовуємо машину, визначаємо, скільки макулатурних аркушів нам потрібно для налаштування машини.

Я думаю, що ще надто рано оцінювати масштаби, але високий рівень продуктивності, якого ми змогли досягти на Speedmaster XL 106, кардинально змінює правила.

Тепер, коли ми розуміємо свої можливості, у нас є значні можливості для розширення бізнесу».

Про Grupo Gráfico Romo

Grupo Gráfico Romo-GNM пропонує графічні продукти та послуги, виготовлені за високими стандартами якості.

Впродовж багатьох років компанія завоювала довіру та лояльність незліченних клієнтів, оскільки її продукція виготовляється з якісних матеріалів і новітніх технологій, що відповідає найвищим галузевим стандартам.

Серед п’яти найкращих друкарень у Латинській Америці та десятки найкращих у світі Grupo Gráfico Romo позиціонує себе як еталон у галузі графічного мистецтва, включаючи виготовлення паковання, каталогів, журналів та персоналізованих дисплеїв.

Його відрізняє високий рівень відданості, якості та уваги до своїх клієнтів і ділових партнерів, які прагнуть збільшити продажі та покращити впізнаваність свого бренда.