У черговій колаборації з Louis Vuitton зійшлися одразу п’ятеро діячів графік-артс. Таке вже бувало раніше при розробці сумок (Йонас Вуд відзначився і там), але тепер увага знову повернулася до текстильних аксесуарів. До речі, зародилася ця традиція 1987 р., під час кампанії «Шовковий шлях».
Над принтами нової серії хусток для французького бренду попрацювали знайомі за іншими спільними проєктами художник коміксів Лоренцо Маттотті, дизайнерський тандем Icinori, ілюстратори Ніколя де Кресі, Томас Отт та колектив німецьких авторів eBoy.
Перед кожним із них стояло завдання переосмислити елемент монограми LV — квітка із чотирма пелюстками. У своїй композиції Iris Spring Лоренцо Маттотті відштовхувався від вітража в будинку Луї Вітона з ірисами, лататтям і ліліями. Ніколя де Кресі в принті до хустки Parfums de Méditerranée надихався краєвидами Провансу, де у модного будинку розташоване парфумерне виробництво. Учасники арт-групи eBoy зробили логотип LV центром садового лабіринту та назвали все це Maze of Precious.
У продаж хусткова колекція надійшла якраз перед початком осіннього сезону – 30 серпня.