«Ми тісно співпрацювали з постачальниками, щоб переосмислити кожен аспект нашого паковання — від конструкції коробки до матеріалів, — йдеться у заяві компанії. — Ми не лише досягли своєї мети завчасно, а й встановили новий стандарт дизайну на цьому шляху: гарне паковання, яке легко переробляти».

Паковання тепер виробляється з нового паперу, який втричі міцніший і приблизно на 70% еластичніший, ніж попередній. Папір був розроблений у партнерстві з постачальником пакувальних рішень Veritiv та китайським виробником паперу Shandong Kaili Specialty Paper.

Kaili Paper є сучасною компанією, що поєднує дослідження та розробки в галузі спеціальних паперів, виробництво базового паперу, глибоку переробку та постачання. У компанії працює понад 600 співробітників. Річна виробнича потужність сягає 50 000 тонн. В останні роки Kaili Paper присвятила себе НДДКР та виробництву пакувального паперу для брендової продукції та постачала свою продукцію для виробництва паковання Dior, GUCCI та інших міжнародних брендів.

Google також оновила свій Посібник із проєктування паковання без пластику, включивши в нього ідеї дизайну, проєктування та експлуатації паковання, щоб допомогти іншим компаніям створювати більш екологічне паковання. Він включає інформацію про нові матеріали та підхід до дизайну упаковки, що використовуються в нових продуктах Google, випущених у серпні 2024 року.