Добробут виробників тканини і фурнітури Італії пов’язаний зі споживчою активністю у Китаї, третьому за величиною експортером республіки. Останнім часом ринок, від якого залежить дуже багато для італійських постачальників, перспективно виріс на 7,4%, змусивши організаторів виставки елітного текстилю Milano Unica повернуться до Шанхаю. «Виставка є важливою подією для італійської текстильної промисловості, особливо зараз, коли ми нарешті бачимо ознаки поступового відновлення китайського імпорту. У першому кварталі роздрібні продажі зросли на 4,7%, у квітні та травні — на 3,7%», — каже директор італійської торгової агенції ICE у Шанхаї Аугусто Ді Джачинто.
Milano Unica Shanghai, розрахована на обрану публіку, відбудеться в рамках Intertextile Apparel Fabrics 27-29 серпня та представить колекції сезону осінь/зима 2025-2026 від 45 відомих компаній. Загальна площа експозиції становитиме 800 м².
У 39-й виставці Milano Unica, що проходила в міланському експо-центрі Fiera Milano Rho 9-11 липня, взяли участь близько 600 учасників: відбулося значне зростання кількості відвідувачів з Китаю та інших країн на 55%.
Президент Milano Unica Сімоне Канкліні пов’язує ці показники з престижністю майданчика та стратегічним вибором бізнесу.