Його функції включають експертну інформацію про тенденції, навчання кольорам, щоб керувати використанням кольорів, і глобальний модуль даних про колір, щоб інформувати дизайнерів про модні кольори в різних галузях і містах.
Лорі Прессман, віце-президент Pantone Color Institute, сказала, що Color Insider спиратиметься на інформацію, зібрану впродовж понад 25 років, щоб стати ресурсом для творчої спільноти. «Ми вважаємо, що цей контент може стати додатковою підтримкою для дизайнерів, щоб зрозуміти зв’язок кольору з глобальними макротенденціями та те, що шукають споживачі, щоб надихнути їх на прийняття дизайнерських рішень, — зазначила Прессман. — Ще ніколи це не було так важливо, адже дизайн дедалі більше залежить від кольору та матеріалу, а менше від форми та форми».
Юнг Сін, глобальний старший директор з управління цифровими продуктами в Pantone, сказав, що інструмент «підтримуватиме стадію дослідження та натхнення процесу дизайну». «Pantone Color Insider допоможе дизайнерам і ширшому творчому співтовариству отримати інформацію про те, що відбувається у світі кольорів, і корисні дані, щоб допомогти їм у прийнятті колірних рішень від початку проєкту до забезпечення узгодженості кольорів і досконалості в кінці», — заявив Сін.
Запроваджено «безкоштовний» доступ для обмеженого вмісту та створення базової палітри, варіант преміум-підписки для повного налаштування або варіант пакета для Pantone Color Insider і Connect. Color Insider Premium коштує £120 на рік за одне місце або £30,99 на місяць.