Впродовж серпня відвідувачі Johnnie Walker Princes Street в Единбурзі зануряться в досвід, де їм буде запропоновано спільно розробити власну унікальну пляшку Johnnie Walker Blue Label. У співпраці з шотландським художником Скоттом Нейсмітом цей досвід починається з того, що відвідувачі відповідають на кілька простих підказок, щоб створити створений ШІ витвір мистецтва з різними кольорами, місцями, художніми стилями та часом доби. Результатом є унікальний витвір мистецтва, надрукований безпосередньо на пляшці за лічені хвилини. Вважається, що це перший витвір, який поєднує в собі шотландський віскі світового рівня, мистецтво та ШІ.

Підтриманий Diageo «Project Halo» був розроблений провідною командою експертів галузі, включаючи Phantom, Amazon AWS, GMG, Roland DG і Hybrid Software. Їхня спільна місія полягає в тому, щоб просувати бренди до успіху за допомогою новаторських передових технологій із персоналізованим споживчим досвідом.

На Johnnie Walker Princes Street відвідувачів запрошують дослідити світ прямого та змінного друку на пляшках на місці. Унікальна інноваційна інтеграція з технологією ШІ формує особливий зв’язок між брендом і споживачем, спрямований на посилення впізнаваності бренду та лояльності.

Ігор Вандромме, бренд-менеджер у Hybrid Software, ділиться: «Наше корпоративне програмне забезпечення Cloudflow відіграє вирішальну роль у автоматизації робочого процесу з багатьма рухомими частинами, включаючи спонтанне прийняття споживачем рішень, що призводить не лише до друку сезонних і змінних даних, але тепер і до участі  ШІ у друці творів мистецтва. Це революційний крок у майбутньому високоперсоналізованого споживчого досвіду брендів, і ми раді бути частиною цього».