Аналіз Smithers показує, що вартість зростає значно швидше, ніж споживання, оскільки багато виробників інвестують у дорожчі стійкі пакети, в тому числі реторт-пакети або високобар’єрні, а не дешевші плоскі пакети з низьким бар’єром. Незважаючи на те, що плоскі пакети все ще складають приблизно 75% сучасного ринку, зручність для клієнтів і потреба в розробці нових форматів, які легко переробляти, стимулюють інновації в обох сегментах.
У 2024 р. очікується, що 2,56 млн т матеріалів буде використано у виробництві пакетів із прогнозованим загальнорічним темпом зростання 3,6%, що збільшить цей показник до 3,05 млн т у 2029 році. За обсягом металізовані плівки є найбільш популярним матеріалом у виробництві пакетів (40%), за ними йдуть полімери з низьким і середнім бар’єром (34%) та алюмінієва фольга (18%).
Занепокоєння щодо сталого розвитку сформують майбутні зміни в конструкції пакетів. З’являться численні стандарти дизайну для переробки від власників брендів і галузевих груп. У Європі такі вимоги стануть юридично обов’язковими відповідно до Регламенту про паковання та відходи паковання (PPWR) до кінця десятиліття, так само, як і вимоги щодо збільшення обсягів перероблених матеріалів.
Переробність створює серйозну проблему для дизайнерів гнучкого паковання та пакетів. Потрібен подальший розвиток інфраструктури переробки, зокрема збирання та сортування пакетів.
Труднощі з вилученням матеріалів із перероблених композитних конструкцій і ламінатів, виготовлених з алюмінієвої фольги, сповільнять зростання таких форматів. PVdC втрачає частку ринку, оскільки екологічні проблеми спонукають до заміни іншими матеріалами з високим бар’єром, такими як EVOH.
Ця проблема передбачить перехід до ширшого використання паперу та структур із біопідкладкою/покриттям у застосуваннях із низьким і середнім бар’єром впродовж наступних п’яти років, поряд із ширшим використанням мономатеріалів або ламінатів, що містять лише поліолефіни. Для них усе ще існують невирішені технічні потреби щодо покращення швидкості обробки, а також покращення бар’єрних і герметизаційних характеристик.
Харчові продукти продовжують домінувати в попиті на пакети: понад 80% ринку в 2024 році. У цьому секторі розширення складських одиниць (SKU) власниками брендів для створення нішевих продуктів і більшого вибору для споживачів має наслідки для виробників пакетів. Воно приводить до скорочення індивідуальних випусків продукції, а власники великих брендів залучають для роботи менших спеціалізованих переробників.
Зростання популярності однодозового паковання робить пакети популярною альтернативою не лише для харчових продуктів, але й для засобів для прання та таблеток для миття посуду. Одночасно пакети набувають популярності як упаковка для мила, пральних порошків і побутових засобів для чищення.
Оскільки бренди шукають більш цікаве, креативне упаковку, деякі з них вивчають альтернативні форми пакетів. Через те що їх може бути важко розмістити на стандартних пакувальних лініях, із розвитком цієї тенденції виробництво складнішого паковання буде дедалі частіше передаватися стороннім пакувальним компаніям.
«Майбутнє пакетів до 2029 року» від Smithers включає глибокий експертний аналіз сучасних і майбутніх факторів дизайну пакетів, вибору матеріалів і застосування на ринку.