Навіть до пластикової тари принциповий прихильник скла Heinz зійшов, дізнавшись про звичку дітей малювати кетчупом на тарілці під час їжі, а на допомогу бажаючим зробити тату за мотивами його томатного продукту, запустив якось партію пляшок з трафаретом знаменитого лейбла.
Щодо текстильного брендингу, то «король кетчупу» не втрачає і цей спосіб висловити вдячність своїм споживачам за кохання та відданість. Десять років тому, до 145-річчя фірми, вийшла лімітована лінійка футболок з портретом Генрі Джона Хайнца, засновника Heinz Company (2015-го об’єдналася з Kraft Foods у продовольчий концерн). Влітку цього року, в колаборації з американським модним будинком Kate Spade New York, була створена капсула з принтами у вигляді пляшки з кетчупом Heinz та етикетки, які були надруковані на футболці та лаковому шоппері яскраво червоного кольору, сумці-кроссбоді та лоферах світлого тону, а також брелоці та чохлі для смартфона.
Енергійний настрій спільної з Heinz колекції прокоментувала старший віце-президент та керівник відділу дизайну Kate Spade Дженніфер Лю: «Ми віримо в те, що шлях самовираження через стиль може бути веселим та несподіваним. Грайливий дизайн ідеально підходить для особливих моментів літа та передає дух сезону».