Продукт повністю придатний для переробки, а вигнуті кути зменшують використання термозбіжної плівки на піддоні. Очікується, що це рішення заощадить до 224 тонн CO2 щорічно для Carlsberg у Польщі (при впровадженні рішення для брендів Carlsberg, Somersby і Garage). Ця проста, але інноваційна нова форма допомагає захистити кути пакувального рішення та зберегти їх цілими під час транспортування.

Округла форма пакувальних рішень DS Smith Round Wrap також має помітні додаткові переваги для Carlsberg Poland у брендингу та дизайні. Є більше можливостей для розміщення фірмової айдентики та ілюстрацій на заокруглених кутах, а також на всій 360º бічній поверхні пачок.

З точки зору роздрібної торгівлі, опитування, проведене дослідницькою компанією Toluna в грудні 2023 р. (у Великобританії та Франції на вибірці з 1000 респондентів, щоб зрозуміти, як клієнти сприймають DS Smith Round Wrap), показало, що споживачі надають перевагу Round Wrap: 77% респондентів відповіли, що вони з більшою ймовірністю «куплять покращений дизайн Wrap Around порівняно з іншими рішеннями».

Рейнер Шлатманн, регіональний керуючий директор відділу паковання DS Smith у Східній Європі, прокоментував: «Ми пишаємося тим, що співпрацюємо з Carlsberg Poland для пробного запуску DS Smith Round Wrap. Це інноваційне екологічне паковання було розроблено з використанням наших метрик кругового дизайну, що забезпечує довговічність, переваги в ланцюжку постачань і можливості брендингу. Це узгоджується з загальною прихильністю нашої компанії щодо переосмислення паковання для світу, що змінюється, а також нашої стратегії та місії сталого розвитку «Зараз і далі», оскільки ми допомагаємо клієнтам утилізувати відходи та рухатися до економіки замкненого циклу». Команда дизайнерів DS Smith використовувала унікальні інструменти DS Smith Circular Design Metrics (CDM), щоб виміряти вплив нового пакувального рішення для Carlsberg Poland. Процес передбачає використання восьми ключових показників, вкл. вуглецевий слід, дизайн для повторного використання, оптимізацію ланцюжка постачань і використання матеріалів. Індикатори розкривають продуктивність дизайну паковання та дають змогу дизайнерам вимірювати його стійкість з підвищеною точністю. DS Smith Round Wrap використовує технологію Arcwise®, і Carlsberg Poland наразі випробовує пакувальне рішення для своїх асортиментів пива Carlsberg, Garage та Somersby.