drupa 2024, світова виставка технологій друку № 1, успішно завершилася 7 червня після одинадцяти днів у Дюссельдорфі, Німеччина. Це вражаюче шоу продемонструвало прогрес цілого сектору та операційну досконалість галузі.

1643 експоненти з 52 країн представили видатну вітрину інновацій у виставкових залах Дюссельдорфа та надихнули відвідувачів-фахівців незабутніми виставами. Частка міжнародних відвідувачів склала 80%, відвідувачі зі 174 країн світу — це рекордний показник.

Після Європи Азія була найпоширенішим регіоном з 22%, за нею йде Америка з 12%. Азія, а також Латинська Америка та регіон Близького Сходу та Близького Сходу є ринками з великим потенціалом зростання, що знайшло відображення у значному збільшенні участі експонентів та кількості замовлень.

Багато ключових гравців, таких як Bobst, Canon, Fujifilm, Heidelberger Druckmaschinen, HP, Horizon, Koenig & Bauer, Komori Konica Minolta, Kurz і Landa, повідомили про підписання контрактів, які значно перевищили очікування. У деяких випадках поставлені цілі продажів були досягнуті вже в перші дні виставки.

Ерхард Вінкамп, керуючий директор Messe Düsseldorf, дуже задоволений перебігом виставки: «drupa чудово підтвердила свою позицію провідної виставки галузі та свою унікальну привабливість. Вражаюча міжнародна співпраця та, насамперед, висока компетентність відвідувачів у прийнятті рішень забезпечили глибокі та добре обґрунтовані технічні дискусії на виставкових стендах, з одного боку, та багато рішень щодо прямих інвестицій, з іншого.

Учасники розповіли нам про масштабні угоди щодо придбання устаткування».

Доктор Андреас Плеске, голова комітету drupa, підкреслив виняткову позицію та актуальність drupa: «drupa, як жодна інша виставка, виступає за нові підходи та нові технології. Це не лише найбільша, але й найважливіша глобальна платформа для нашої галузі, тому що вся поліграфічна та післядрукарська промисловість зустрічається на цій провідній світовій виставці. Це було неоціненним для залучення потенційних клієнтів. Ніде більше не пропонується налагодити настільки багато нових міжнародних контактів з усього світу за такий короткий проміжок часу в одному місці».

 

Особи, які приймають рішення в галузі, дуже задоволені

Експоненти відзначили високий рівень повноважень відвідувачів у прийнятті рішень. Вони, у свою чергу, високо оцінили асортимент продукції та послуг, які пропонуються у 18 виставкових залах. Близько 96% усіх відвідувачів підтвердили, що вони повністю досягли цілей, пов’язаних із візитом.

Понад 50% відвідувачів представляли поліграфічну промисловість, за якою слідує пакувальна промисловість, частка якої значно зросла, і на яку звертали увагу багато учасників виставки як на драйвер зростання. На виставкових стендах вітали багатьох власників відомих брендів.

Загалом drupa 2024 відвідало 170 000 фахівців.

 

Цифровізація як визначальний фактор

Автоматизація займала центральне місце на цьогорічній drupa, значна увага приділялася ШІ та розумним робочим процесам, вкл. програмні рішення. Стало очевидним, що цифрові та аналогові технології ідеально доповнюють і виграють одна від одної. Традиційні лідери галузі представили широкий спектр цифрових рішень, тоді як цифрові піонери інтегрували звичайні компоненти у свої пропозиції.

Робототехніка зіграла важливу роль у виставкових залах і проілюструвала шлях до розумного інтегрованого вирбництва.

Трансформація і зростання drupa дуже чітко показала, що галузь має великий потенціал на майбутнє, навіть на тлі багатьох викликів, і що перспективи багатообіцяючі. За останній фінансовий рік глобальна поліграфічна галузь досягла обороту близько €840 млрд (джерело: Smithers) і продовжує розвиватися різними темпами в усьому світі.

«На drupa 2024 ми на власні очі переконалися, наскільки актуальною та стійкою є ця галузь, — резюмує Сабіна Гелдерманн, директорка drupa, Portfolio Print Technologies. — Громада сповнена рішучості разом визначити курс на майбутнє. Обмін ідеями з людьми з усіх континентів і з усіх галузей промисловості надзвичайно збагатив і надихнув. Ми змогли прийняти близько 50 великих делегацій з різних країн, а численні глобальні активні асоціації та організації обрали drupa як ідеальне місце для своїх конференцій і засідань правління».

Разом ми сильніші. Багато нових стратегічних альянсів, укладених на виставці, відображали можливості, які реальні лише в такій концентрованій формі на drupa: особисті зустрічі з гравцями ринку з інших країн світу, використання основних компетенцій як ефекту синергії, формування мереж і просування ринку вперед.

Сталі технології у фокусі

Технологія є ключем до досягнення цілей сталого розвитку – учасники виставки drupa проілюстрували це численними орієнтованими на практику розробками та конкретними рішеннями. Пріоритет надається ресурсоефективності та шляху до функціонуючої циркулярної економіки. Крім того, Touchpoint Sustainability від Німецької асоціації виробників машин і обладнання (VDMA) продемонструвала сучасні інновації, представила найкращі приклади використання та дала далекосяжний погляд на майбутнє сталої поліграфічної галузі.

Передача цінних знань

Широка допоміжна програма з п’ятьма висококваліфікованими спеціальними форумами drupa cube, drupa next age (dna) і Touchpoints Packaging, Textile and Sustainability була дуже добре сприйнята.

У часи постійних змін і, як результат, нових бізнес-моделей вони забезпечили інтенсивну передачу знань і надали важливі вказівки. Разом зі своїми партнерами drupa зосередилася на вражаючій галузевій експертизі та майбутніх темах своїх цільових груп. Екскурсії з гідом на різні ключові теми завершили враження від виставки.

Наступна drupa відбудеться у 2028 році в Дюссельдорфі, Німеччина.