Генеральний директор і президент Duplo Seiko Хідекі Хасігучі сказав, що ця угода «дасть змогу як Duplo, так і Multigraf прискорити майбутні технологічні розробки, а також забезпечить більш потужну підтримку наших клієнтів».

Multigraf заснована в 1984 р. батьком нинішнього голови Робертом Баррером. Компанія продовжить торгувати під назвою Multigraf зі своєї штаб-квартири в Швейцарії, а Баррер залишиться в раді директорів, щоб забезпечити плавний перехід. Баррер також продовжить очолювати компанію Schneider & Co, швейцарського дистрибутора Multigraf і Duplo kit.

Виступаючи на виставці, Марін Керівель-Браун, керівник відділу міжнародного маркетингу Duplo International, сказала: «Будь-хто поза межами, ймовірно, не помітить жодних змін. Multigraf є сильним брендом у нашій галузі, і багато дистрибуторів Duplo International також поширюють Multigraf».

Компанії, які перебувають в межах видимості одна від одної на drupa, знають і працюють разом майже 40 років. У Великій Британії компанія Duplo впродовж кількох років була ексклюзивним торговельним посередником асортименту фінішного обладнання Multigraf, включаючи пристрої для різання/фальцювання/перфорування/складання Touchline. Виступаючи на виставці, Бруно Піке, генеральний директор і голова правління Duplo International, сказав, що, хоча компанії вже мають міцні культурні стосунки, найбільш захоплюючим аспектом угоди є перспектива того, що швейцарські інженери з досліджень і розробок Multigraf та їхні колеги Duplo в Японії працюватимуть рука об руку, розробляючи нові технології.

«Ця перспектива просто дивовижна», — сказав він. У той час як Керівель-Браун не буде притягнуто до будь-яких інших потенційних цілей придбання, вона сказала: «Для всіх, хто відвідував стенд Duplo вісім років тому на останній drupa, трансформація була величезною, і я очікую, що вона не зміниться в чотири роки.

«Вісім років тому у нас не було оздоблення, зараз у нас є ціла фабрика з оздоблення та пакування. Наші системи набагато розумніші: зв’язок, автоматизація робочого процесу. І тепер у нас є не просто B3, у нас є B2 і B1 – ми потужно розвиваємося, коли синхронізуємося з ринковими потребами, і це буде продовжуватися».