Обидві організації, орієнтовані на клієнтів, намагатимуться зробити всі свої заходи ще більш актуальними та корисними як для відвідувачів, так і для експонентів у постійно мінливому ландшафті технологій друку.
Сабіна Гелдерманн, директор drupa, коментує це партнерство: «Підхід Printing United Expo до одного даху дуже узгоджується з тим, що drupa привнесла в галузь за останні 7 десятиліть. Наші відвідувачі цінують демонстрацію багатьох застосувань технологій друку не лише в графічному мистецтві, але й у пакуванні, промисловості та текстилі». Форд Бауерс, генеральний директор PRINTING United Alliance, говорячи про результати цієї угоди, сказав: «Наше партнерство з drupa підкреслює відданість розвитку поліграфічної галузі в цілому. Разом ми зможемо надати ще більше можливостей для розвитку та співпраці для всіх, хто бере участь у ринку подій. Ми з нетерпінням чекаємо нагоди поділитися нашими розмовами про те, як розвиватиметься це партнерство та про переваги для всіх наших партнерів».