Рене Шоутен, віце-президент INX з маркетингу, каже, що компанія розвивалася та досягла успіхів у багатьох ключових сферах після того, як у 2016 р. відбулося останнє живе шоу drupa. «Завдяки всесвітній підтримці Sakata INX наші можливості розширюються з кожним роком, — прокоментувала вона. — Інновації в продуктах завжди були основним пріоритетом, і нещодавнє розширення нашого науково-дослідного відділу було першочерговим у наших зусиллях залучити екологічність до кожного нового продукту, який ми розробили з початку цього десятиліття. Ми цінуємо наше партнерство з клієнтами, і drupa є ідеальним середовищем для відновлення зв’язку з ними та іншими». Фарбування безпечного та сталого майбутнього INX неухильно розробляє нові продукти та процеси від моменту запровадження моделі Coloring a Safe and Sustainable Future (CSSF) у 2020 році.
Надання інноваційних, безпечних та стійких рішень для власників брендів, клієнтів і споживачів є пріоритетом. Нещодавній проєкт пріоритетної оцінки допоміг визначити екологічні, соціальні та урядові ініціативи (ESG), які були узгоджені з моделлю CSSF та інтегровані в стратегію сталого розвитку INX.
«Ми усвідомлюємо, що, надаючи високоякісні друкарські фарби, покриття та послуги, несемо відповідальність робити це відповідно до довкілля, суспільства та корпоративного управління, — заявила Шоутен. — Як лідер галузі та виробник продуктів, які служать всьому суспільству, ми прагнемо вдосконалювати та розвивати нашу здатність додавати стійку цінність для власників брендів, клієнтів, споживачів і наших співробітників». Шоутен пояснила, що INX допомагає власникам брендів і клієнтам полегшити переробку продуктів і сприяє розвитку циклічної економіки. Це може включати:
- покращення функціональних бар’єрів для можливості використання мономатеріальних структур;
- використання кольорових швидкозмивних чорнил, таких як Genesis™ GS, які легко видаляються в процесі переробки;
- екологічно чисті чорнила на натуральній основі;
- дуже міцні чорнила та покриття для багаторазового повторного використання та повернення.
Присутність INX на drupa 2024 стане точкою дотику для дискусій і розмов про майбутні тенденції та поточні рішення для поліграфічної та пакувальної промисловості. «Щоб розвивати друковані та графічні комунікації для світу, нам потрібно ще тісніше співпрацювати, щоб тестувати нові ідеї в усій галузі, — говорить Шейн Берч, старший віце-президент зі стратегії та інновацій INX. — Тому ми хочемо об’єднати людей на нашому стенді, щоб поділитися та розробити інноваційні ідеї та відповідати майбутнім тенденціям паковання та друку».
INX також вжила відповідних заходів для зміцнення продуктової лінійки на майбутнє, створивши програму венчурного капіталу INX у середині 2022 року. В рамках програми вже залучено міноритарні інвестиції в п’ять стартапів у сфері технологій і матеріалів, які мають стратегічне значення для ланцюжка створення вартості друкарських фарб і покриттів. Угоди впливають як на звичайні, так і на цифрові платформи, а розробки охоплюють широкий спектр галузевих сегментів ринку. Відвідувачі, які хочуть дізнатися більше про всі пропозиції продуктів і обговорити свої потреби в обслуговуванні та управлінні кольором, можуть запланувати зустріч на стенді INX.