Принципи роботи Valvejet досить прості. На одному кінці рідинної камери є отвір, який закривається клапаном, і Ricoh використовує п’єзопривід, щоб відкривати та закривати цей клапан. Рідина подається з резервуара під тиском, так що при відкритті сопла тиск повітря був достатнім для примусового виходу. Технологія поки не підходить для роботи з високою деталізацією – зазвичай приблизно 70–140 dpi, хоча Ricoh каже, що це можна покращити.

Йосіхіро Морія, керівник відділу струменевих технологій у Струменевому технічному центрі Ricoh UK, пояснює, що, контролюючи тривалість часу відкриття сопла, можна визначити розмір краплі. Можна використовувати кілька імпульсів, наприклад, випустивши три маленькі краплі, які можуть об’єднатися в польоті, щоб створити більшу краплю, перш ніж досягти основи.

Голівки ValveJet доступні у вигляді блоків NT з одним соплом або у вигляді друкувальної голівки Gelart, яка складається з восьми сопел. Перевага блоків з одним соплом полягає в тому, що інтегратори можуть вільно вирішувати, скільки каналів їм потрібно, та як вони хочуть їх розташувати. Потім їх можна сконфігурувати на блоці – фактично друкувальній голівці – з електронікою, як видно на малюнку вище, де чорний модуль у центрі зображення є блоком друкувальної голівки зі сріблястими соплами NT.

Джейсон Ремнант, з відділу стратегічного розвитку бізнесу Ricoh Europe, зазначає: «Виробникам комплектного обладнання простіше інтегрувати ValveJet як друкувальну голівку. Клієнт може створити власний блок і додати власну цінність, або придбати готову голівку з вісьмома каналами».

Щоб проілюструвати це, компанія Ricoh продемонструвала програму друку на шинах, яка об’єднує шість одинарних сопел, по одній для струменевого нанесення CMYK, а також білого кольору і ґрунтовки. Грем Кеннеді пояснює: «Спочатку ми наносимо ґрунтовку, а потім нагріваємо шину приблизно до 120° C, і це збуджує поверхню, і чорнило застигає безпосередньо на поверхні, коли шина охолоджується».

Кеннеді каже, що це рішення викликає великий інтерес у таких видах спорту, як «Формула-1», а також у туристичних перегонах, де транспортні засоби покриваються рекламою та брендингом, тому шини є продовженням цього. Можна використовувати технологію і для налаштування транспортних засобів для приватного використання. Кеннеді зазначає, що друк на шинах пропонує інший спосіб додати цінність і диференціацію. Чорнила виготовлені на водній основі, але можуть зберігатися до року, що ймовірно дорівнює терміну служби самих шин.

Голівки Ricoh ValveJet були вперше представлені два роки тому. Відтоді Ricoh впродовж останніх двох років розробляє системи друку з цими голівками та має низку рішень: для друку безпосередньо на газових балонах, на боках вантажівок, а також жалюзі для роздрібних магазинів.

Ricoh відкрита для співпраці з OEM-виробниками щодо варіантів цих пристроїв, але також сподівається поговорити з інтеграторами, які хочуть використовувати підхід Valvejet для створення власних рішень.

Грем Кеннеді каже: «Ми вперше показали ValveJet для OEM-виробників, просто щоб оцінити, в чому полягає інтерес. На drupa ми матимемо ще більше можливостей взаємодіяти з більш широким колом OEM-виробників».