З місією розвивати пристрасть до друкарської індустрії серед молоді, група волонтерів проводитиме цікаві заходи у друкарнях по всій Великій Британії.

До Елізабет Бауерман (керівник відділу продажів Stephen Austin & Sons у Великобританії) приєдналися Пол Стед (ASL Group), Джоанна Стівенсон (PHD Marketing), Келвін Белл (VPress), Люсі Свонстон (SMP і Nutshell Creative) і Делрой Сіммонс (Dayfold).

Бауерман коментує: «Ми звертаємося до шкіл та університетів, щоб дати студентам змогу на власні очі побачити, наскільки дивовижними є друкарська та пакувальна галузі».

З річним обігом у £13,7 млрд і роботою близько 98 000 людей у ​​7 200 компаніях поліграфічний сектор Великобританії є важливим чинником економіки в усіх регіонах Великобританії та п’ятим за величиною ринком друку у світі. Це також передовий виробничий сектор, який використовує передові інновації та виробничі технології, об’єднуючи організації по всьому світу. Незважаючи на це, залучення молоді до роботи в галузі залишається проблемою.

«Кваліфікована робоча сила старіє, а кількість фахівців, які працюють у друкованих виданнях, стрімко падає – на 73% між 2006 і 2021 роками згідно з останніми даними, — додає Бауерман. — Робітники наближаються до пенсії, й є ризик, що їхні навички будуть втрачені, що може мати серйозні наслідки для галузі, якщо його вплив не пом’якшити. На жаль, галузь має старомодний імідж, і сьогодні доступна дуже обмежена освіта в галузі друку чи пакування, окрім стажування у поліграфії». Елізабет Бауерман посилається на негативне сприйняття довкілля та конкуренцію з боку більш розрекламованих галузей, таких як авіація, машинобудування, автомобілебудування та біотехнології, серед інших перешкод для заохочення молоді до друкарського сектора.

«YPIP створено для просування галузі як набагато більш динамічного, високотехнологічного, інноваційного, зв’язаного та захоплюючого місця для роботи з чіткими перспективами кар’єрного зростання та можливостями», — каже Бауерман.

Група Young People In Print об’єднає друкарні з місцевими школами та університетами, щоб популяризувати друкарську індустрію та продемонструвати її реалії, можливості та переваги, і проведе свій перший захід у березні 2024 року.