Digital Signage Lounge

В рамках European Sign Expo 2024 відбудеться абсолютно новий захід Digital Signage Lounge, створений для того, щоб відвідувачі могли досліджувати безліч бізнес-можливостей, пов’язаних із цифровими вивісками. Лаунж-зона працюватиме в партнерстві з Navori Labs і Grupo Metal (Johnson Group) та буде висвітлювати досягнення в секторі цифрових знаків, демонструвати найновіші цифрові екрани та ПЗ, а також надавати поради експертів.

Відвідувачі Digital Signage Lounge також отримають безкоштовний онлайн-доступ до «Посібника FESPA How to Guide», який треба прочитати будь-якій друкарні, що вивчає цифрові вивіски як додаткову бізнес-пропозицію для своїх клієнтів. Щоденні семінари, які проводять експерти з цифрових вивісок, також відбуватимуться щодня.

 

Personalize Make Wear

Також новою подією 2024 року, яка є частиною Personalization Experience і Sportswear Pro, є розумна фабрика Personalize Make Wear. Розумна фабрика, організована представником FESPA Деббі МакКіган, продемонструє наскрізне виробництво персоналізованого спортивного одягу за чотирма робочими процесами:

  • пряме виробництво тренувальних топів з поліестеру з використанням друку та ПЗ від Antigro та Kornit;
  • рулонне виробництво штанів для йоги з використанням дизайну, друку та оздоблення від Antigro, Caldera, Antigro, Greentex, MS Group, Coldenhove, Kleiverik, Tajima та Dekken;
  • прямий друк на пляшках з водою за допомогою рішень від InkCups;
  • перенесення зображень на спортивні штани безпосередньо з плівки з використанням рішень для дизайну, друку та обробки від Antigro та Stahls.

Відвідувачі зможуть взяти участь в екскурсіях та подивитися щоденні покази на подіумі. Крім того, Деббі МакКіган проведе чати біля каміна:

  • «Розумна фабрика та технологія налаштування»;
  • «Як запровадити стійке виробництво в будь-якому масштабі»;
  • «Індивідуальне виробництво – можливості, виклики та рішення»;
  • «Зміни на ринку та технології, що сприяють автоматизації робочого процесу друку» з представниками Inkcups Europe, Kornit Digital, Caldera, SEI Laser, Dover Industries Italy та JK Group.

 

У центрі уваги сталий розвиток

Популярна експозиція Sustainability Spotlight цього року повертається та працюватиме разом із Reboard і Carbon Quota. Вона охопить понад 100 екологічно чистих графічних і текстильних підкладок, надаючи відвідувачам можливість дізнатися про більш екологічні виробничі процеси. Експоновані матеріали включатимуть натуральні та целюлозні типи волокон, які в рамках соціальних ініціатив в Африці та Азії роблять менші обсяги економічнішими. Це особливо корисно, оскільки, незважаючи на те, що Європа є ключовим виробником нових типів волокон, труднощі в їхньому масштабуванні в інших країнах є складними. Кожен представлений субстрат матиме інформаційну картку, щоб учасники могли дізнатися про його екологічні властивості та про те, як його можна використовувати для виробництва інноваційних, екологічно чистих продуктів. Відвідувачі також зможуть отримати доступ до безкоштовного каталогу Sustainability Spotlight після відвідування.

Каталог включатиме: блоги, подкасти та інтерв’ю від світових брендів і експертів, які досліджують такі теми, як схеми сертифікації, зниження енергоспоживання тощо.

 

World Wrap Masters

Крім того, цього року відбудуться фінал World Wrap Masters Europe та World Wrap Masters Series під патронатом Orafol, Arlon і Teckwrap the Wrap Institute і Wrapstock. У перший і другий дні заходу до 30 фахівців змагатимуться в різних раундах, використовуючи засоби зміни кольору (спонсор Arlon), захисну плівку для фарби (спонсор Teckwrap) і друковані засоби (спонсор Orafol), щоб отримати шанс пройти до глобального фіналу, який відбудеться на третій і четвертий дні. Переможців регіональних змагань World Wrap Masters із Бразилії, Данії, Норвегії, ОАЕ, Японії вже чекають у фіналі змагань.

Цього року до складу суддівської колегії увійдуть: Кісс Лайош, який виграв конкурс у 2014 та 2015 роках; Іван Тенчев, який переміг у 2022 році; та гість MC Оле Сольскін.

Крім того, другий рік поспіль тренери-експерти з Wrap Institute проводитимуть серію живих демонстрацій і навчальних семінарів під час заходу:

  • «Протокол для ідеальної підготовки транспортного засобу до оклеювання»;
  • «Найсучасніші інструменти для PPF, PVC і Tint»;
  • «Навіщо і як робити інкрустації» та багато іншого.

 

Програми конференцій

Конференція Sportswear Pro (21 березня 2024 р.) буде присвячена виробництву, виробництву та циркулярності в ланцюжку постачання спортивного одягу. Серед підтверджених доповідачів: Сем Тейлор, The Good Factory; Ана Крістіанссон, Desinder; консультант з інновацій та стратегії циклічної економіки Серена Бономі; Томас Ротері, Copper Global; Пол Фолкс-Арельяно, Circuthon; та Катажина Клара Суліш, FESI (Федерація європейської промисловості спортивних товарів).

Другий рік поспіль конференція Personalization Experience (20 березня 2024 р.) запропонує відвідувачам уявлення та натхнення щодо цінності включення персоналізованих продуктів у їхні пропозиції. Серед підтверджених доповідачів: Річард Аскам з FESPA; Ніл Рейнольдс, NFL/Sky Sports; Метт Бейлі, Glazer Corp; Джастін Кернс, Огілві; Дан Розенталь, Printful; і Бернд Ціппер, zipcon Consulting.