Дуг Олдред, комерційний директор Flint Group: «На наш глобальний ланцюжок постачань, час транзиту та витрати вплинули події в Червоному морі. Очікується, що перенаправлення морських вантажних перевезень навколо мису Доброї Надії в обхід маршруту Червоне море-Суецький канал призведе до подовження транзитного часу від двох до шести тижнів. Ці зміни також впливають на інші морські вантажні маршрути, зокрема трансатлантичні переходи, через обмежену доступність контейнерів і кораблів». Flint Group усвідомлює зростаючу стурбованість щодо наявності контейнерів і значне зростання вартості контейнерних морських перевезень.
Кілька морських вантажних перевізників запровадили додаткові збори через вимогу до суден змінити маршрут через мис Доброї Надії, на відміну від використання маршруту Червоне море-Суецький канал. Flint Group продовжує ретельно оцінювати збільшення витрат і, якщо це доречно, може запровадити додаткові збори зборів за фрахт.
Арно де Гроот, віце-президент із закупівель у Flint Group, далі пояснює: «Внаслідок зменшення кількості суден, що стоять у портах Червоного та Середземного морів, виникла потреба додаткової обробки вантажів за допомогою «фідерних перевантажень».
Цей процес передбачає збір контейнерів із менших портів і транспортування їх до хабів для завантаження на більші судна, що призводить до подовження часу транзиту до двадцяти восьми днів. Нарешті, через невизначені розклади суден порти в інших куточках земної кулі можуть зіткнутися з перевантаженнями».
Пан де Гроот підсумовує: «Наші міжнародні відділи закупівель і обслуговування клієнтів старанно працюють, щоб пом’якшити наслідки поточних збоїв у морських вантажних перевезеннях, активно відстежуючи надходження матеріалів, перевіряючи рівень запасів і коригуючи спосіб транспортування, щоб компенсувати затримки.
Наш головний пріоритет — забезпечити клієнтів чорнилом і покриттями, потрібними для безперебійної роботи їхніх сайтів. Ми будемо інформувати наших клієнтів щодо розвитку ситуації та продовжуватимемо робити все можливе, щоб мінімізувати будь-які негативні наслідки». Flint Group інформуватиме своїх клієнтів про будь-який потенційний вплив на існуючі та майбутні замовлення. Компанія рекомендує клієнтам завчасно планувати рівень запасів, передбачаючи збільшення термінів виконання. Місцеві відділи продажів і обслуговування Flint Group готові надати підтримку. Клієнтам із запитаннями чи занепокоєннями щодо поточної ситуації та її наслідків рекомендують звертатися за адресою info@flintgrp.com.