Щодо вантажів, які відправляються з портів Китаю, Індії та інших країн, потрібні додаткові заходи безпеки, утримання, ротація контейнерів, а також перевантаження портів, що призводить до «продовження шляху як мінімум на 20 днів у напрямку доставки і на 20 днів у зворотньому напрямку».
Як повідомляє Sun Chemical, це вже викликало кілька форс-мажорних ситуацій: «Ці обставини також призводять до значного зростання витрат і можуть справляти вплив на доступність сировини». Щоб чинити опір цим викликам, Sun Chemical активно слідкує за розвитком ситуації через широку глобальну мережу партнерів. Основним завданням залишається постійне забезпечення клієнтів високоякісною продукцією та послугами. Враховуючи динамічний характер кризи, Sun Chemical робить потрібні кроки для забезпечення сировиною та мінімізації транспортних затримок і прагне за можливості пом’якшити зростання витрат, однак «стрімке збільшення вартості вантажоперевезень зробило невигідним введення деяких надбавок до тарифів».
Sun Chemical повідомлятиме про конкретні корекції своїх клієнтів, підтверджуючи відданість прозорості та співпраці у подоланні проблем, викликаних кризою у Червоному морі. «Такий стратегічний підхід гарантує, що Sun Chemical буде забезпечувати надійні та інноваційні рішення клієнтам за умов безпрецедентних глобальних потрясінь», — заявила компанія.