Основними напрямками всієї програми конференції будуть стійкість, персоналізація та автоматизація в секторі спортивного одягу. Проникливі сесії, які проводяться англійською мовою, включатимуть доповіді:

  • «Інновації в матеріалах і тканинах для спортивного одягу». Оскільки компанії та окремі люди прагнуть працювати більш екологічно, утилізація викопного палива та мікропластику з тканин дедалі частіше сприймається несхвально. Під час цієї сесії Пол Фоулкс-Ареллано, засновник консалтингової фірми Circuthon, проллє світло на стійке оздоблення текстилю, барвники та друк, а також про те, що це означає для сектору спортивного одягу;
  • «Переосмислення циклічної економіки – проєктування для циркуляції». Ана Крістіанссон, засновник і креативний директор Desinder, досліджуватиме величезну силу циклічного мислення, окреслюючи основу для стратегій сталого дизайну для індустрії спортивного одягу.

Панельні сесії:

  • «Сталість у спортивному одязі. Пильніший погляд під поверхню. Що це насправді означає і як ми цього досягаємо?». Ця сесія, модерована Самантою Тейлор, засновницею The Good Factory, заглиблюватиметься в такі теми, як вибір матеріалів, масштабовані екологічні практики та виробництво спортивного одягу на вимогу. Серед підтверджених учасників дискусії: Кевін Ван Ланкер, засновник Sportswear Of Tomorrow, консультант, фахівець із дизайну спортивного одягу Суді Масулєх та Ніколь Еспей, Інститут текстильної технології, ITA, RWTH Aachen University;
  • «Сила та потенціал персоналізації». Консультант із інновацій та стратегії кругової економіки Серена Бономі та технічний консультант Джеймс Лоуренс-Джонс дослідять безмежний потенціал персоналізації спортивного одягу, який можна використати, щоб максимізувати задоволеності клієнтів. Цю сесію модеруватиме посол персоналізації FESPA Річард Аскам.

Дункан МакОуен, керівник відділу маркетингу та заходів FESPA: «Ми раді представити нашу першу конференцію Sportswear Pro, створену у відповідь на попит на більш глибоке розуміння змін у ланцюжках поставок виробництва спортивного одягу. На конференції, а також на виставці делегати зможуть: побачити останні інновації виробництва, отримати уявлення про виробничі процеси, дізнатися, як ключові тенденції впливають на галузь.

Ми з нетерпінням чекаємо проведення першої конференції Sportswear Pro в Амстердамі та надихаємо людей, які беруть участь у всіх етапах процесу виробництва одягу – будь то виробники спортивного одягу, виробники одягу, текстильні друкарні, дизайнери спортивного одягу тощо».

Конференція проходитиме разом із тематичним виставковим простором для виробництва спортивного одягу, де відвідувачі зможуть побачити найновіші наскрізні виробничі рішення від постачальників: Kit Builder, Optimus, Universe Production, Valadio. Крім того, відвідувачі зможуть ознайомитися з інтелектуальною фабрикою Personalize Make Wear, де в реальному часі буде представлено наскрізне виробництво та персоналізацію спортивного одягу та спортивних товарів. Квиток у конференц-зону Sportswear Pro за ціною €295 дає необмежений доступ як до конференції, так і до виставкової зони Sportswear Pro, а також до виставок FESPA Global Print Expo, European Sign Expo та Personalization Experience 2024. Відвідувачі, які зареєструються до 19 лютого, можуть заощадити €30, використовуючи код SWPA427.