Чому друк як ніколи важливий у епоху цифрових технологій?

Чому споживачі не завжди вважають друковану продукцію екологічною?

 І як ви можете розрахувати свій вуглецевий слід? Це лише деякі з тем, які будуть розглянуті на drupa cube.

Конференція надасть натхнення та досвід у більш ніж 50 сесіях. Програма включає 5 вражаючих доповідей і презентацій, присвячених зростанню успіху бізнесу, циклічній економіці та сталому розвитку, майбутньому поліграфічної та пакувальної промисловості. Також відбудуться сесії та продемонстровані найкращі практики щодо нових бізнес-моделей і тенденцій. Доповідачі поділяться кращими прикладами практик та обговорять глобальні мегатренди, які вже вплинули та впливатимуть на поліграфічну та пакувальну промисловість.

Розташований у 6 павільйоні виставкового комплексу Дюссельдорфа, Cube стане центром конференції та одним із п’яти спеціальних форумів на найбільшій у світі виставці технологій друку. Це місце для унікальної передачі знань і спілкування. Серед доповідачів будуть не лише лідери поліграфічної галузі, а й представники рекламних агенцій, дослідників ринку, наукових кіл, консалтингових організацій та асоціацій, кожен з яких надасть глибоке розуміння своїх тем впродовж 45-хвилинних сесій.

Cube на drupa знову збере разом експертів галузі та провидців з усього світу. Чим більше ви думаєте й докладаєте зусиль, щоб щось повідомити, тим переконливішим буде повідомлення: це теза Рорі Сазерленда, одного з головних спікерів цьогорічної Drupa. Як заступник голови Ogilvy, однієї з найвпливовіших рекламних агенцій у світі, Сазерленд мав тривалий вплив на галузь. У програмі cube він покаже, чому друк як ніколи важливий у цифрову епоху.

Самір Хусні (відомий як «Містер Журнал») також виступить із доповіддю про редакційну довіру та цінність у епоху цифрових технологій, коли правдивість і достовірність вмісту соціальних медіа викликає сумніви, що призводить до відсутності довіри серед споживачів.

Марк Маслін, відомий учений і професор наук в Університетському коледжі Лондона (UCL), є дуже очікуваним доповідачем. Його робота є особливо актуальною в час, коли зміна клімату є глобальною проблемою. У своїй промові він обговорить наслідки зміни клімату, наслідки для майбутнього та відповідальність комерційних організацій за збереження нашої планети. Він також обговорить роль поліграфічної галузі у сприянні досягненню цілей сталого розвитку.

Келвін Лакхан, доктор філософії, є науковим співробітником Йоркського університету в Торонто (Канада), і обіцяє дати аудиторії drupa cube захоплююче розуміння своєї роботи. Він спеціалізується на науках про довкілля, зосереджуючись насамперед на таких темах, як поводження з відходами, переробка та екологічність.

Келвін Лакхан також бере участь у проєкті «Waste Wiki», спрямованого на подолання розриву між академічними колами, промисловістю та урядом у питаннях управління відходами для сприяння циркулярній економіці.

Іншим основним доповідачем буде Джеймс Лоудон, партнер-засновник IoT One, який консультує компанії з глобальних бізнес-екосистем. Джеймс Лоудон розповість про азіатські ринки як джерело зростання та інновацій. Він провів понад 40% свого життя в Азії, і в Drupa Cube поділиться ідеями та досвідом роботи з транснаціональними компаніями, які прагнуть розвиватися на нових ринках, і новими підходами до партнерства на цих ринках, що розвиваються.

Чотири ключові теми drupa Cube:

  • «Майбутнє друку та паковання»;
  • «Стимулятори бізнесу»;
  • «Тенденції»;
  • «Циркулярна економіка та сталий розвиток».

Сесії «Майбутнє друку та паковання» будуть зосереджені на баченні розвитку технологій друку та паковання з наголосом на інноваціях, циркулярній економіці та сталому розвитку, а також на інноваціях у цифровому друку. Наприклад, Адмір Йонуз, керівник відділу досліджень і розробок та інновацій Tresu, розповість про майбутнє гібридних цифрових і флексографічних рішень за умов тиску трансформації, а Стів Найт, генеральний директор Digital Direct EU, обговорить вплив технологій на друк, від зберігання даних до змішаних медіа-додатків.

З огляду на зростання ринку паковання, також буде представлено презентацію про існуючі глобальні правила щодо друкарських фарб для матеріалів, які контактують з харчовими продуктами. Крім того, Марк Ніксон, виконавчий віце-президент із глобальних продажів і маркетингу в Scodix, розповість про виклики, з якими стикаються бренди в боротьбі за увагу, вимоги до вдосконалень, а також розповідь про стійкість, продуктивність і ефективність.

Аудиторія керівників на drupa cube особливо виграє від сесій «Стимулятори бізнесу». Ці сесії охоплюють низку тем, включаючи продажі, маркетинг та культуру інновацій, і всі вони спрямовані на те, щоб надати аудиторії практичні знання. Роберт Норум (ABM & Growth Expert у B2B Marketing) розповість про продажі та маркетинг на основі облікових записів. Фрейзер Честерман, директор FuturePrint, пояснить, як генеруються ідеї та представлені нові пропозиції в рамках підходу «Світ VUCA — мінливий, непередбачуваний, складний і неоднозначний». Данна Дріон, генеральний менеджер відділу маркетингу EMEA в Mimaki Europe, розповість про свій шлях до побудови різноманітного та інклюзивного робочого середовища та значення цього для майбутнього успіху бізнесу. Данна Дріон також хоче заохотити жінок, зокрема, прагнути до лідерських позицій у галузі.

В рамках модуля «Тенденції» відвідувачам запропонують уявлення про глобальні тенденції та нові бізнес-моделі, які можуть допомогти компаніям у їхньому подальшому розвитку та трансформації в рамках їхньої стратегії.

Даріо Урбінаті, генеральний директор Gallus Group, пояснить, чому бачення є таким важливим. Основна увага буде зосереджена на стратегіях вирішення поточних проблем, таких як брак кваліфікованих працівників. Цього року Drupa Cube також приділяє значну увагу ключовим темам і викликам циркулярної економіки та сталого розвитку. Одним зі спікерів стане Джонатан Таме, керуючий директор Two Sides, який поділиться результатами дослідження споживачів щодо оцінки друкованої продукції з точки зору екологічності.

Панельна дискусія VDMA (Німецька інженерна федерація) «Сприятливі фактори сталого розвитку в друкарні» з Томасом Шіманном, керуючим директором Асоціації друку та паперових технологій VDMA, та іншими експертами зосередиться на екологічності як одній із найважливіших рушійних сил у поліграфії та пакованні.