Інноваційне паковання допомагає продуктам виділитися на полиці. Однак підбір кольору бренду для різних типів паковання (стоячі пакети, складані картонні коробки, етикетки, обгортки, гофролотки) може виявитися складним завданням. Під час друку бренди можуть використовувати або плашкові кольори або повнокольоровий друк CMYK. Плашкові кольори більш точні, але друк паковання або етикетки CMYK найчастіше економічніший. В обох випадках вибір пакувального матеріалу, процесу друку та фарб чи чорнил може суттєво вплинути на остаточний вигляд кольору бренду на полиці. «Сталість кольору має вирішальне значення для впізнаваності бренду, оскільки споживачі пов’язують будь-яку невідповідність кольору з якістю продукції, — говорить Сінді Куперман, віце-президентка зі стратегічного розвитку бренду X-Rite Pantone. — Наша програма оцінки кольору бренду покликана полегшити цю проблему, допомагаючи брендам ще на ранніх етапах процесу проєктування ще до того, як зразки кольору будуть відправлені, зрозуміти як колір відтворюватиметься».

За допомогою цієї програми експерти з кольору X-Rite Pantone створять персоналізований профіль оцінки кольору, використовуючи вказаний колір бренду. Бренд-менеджери та дизайнери можуть використовувати цей звіт, щоб:

  • подивитися, як кольори конкретних брендів виглядатимуть на різних пакувальних матеріалах;
  • визначити, чи точна інтерпретація CMYK для різних типів пакування;
  • прийняти обґрунтовані рішення щодо кольору на ранніх стадіях проектування;
  • заощадити час, мінімізувавши несподівані сюрпризи та виключивши час, витрачений у порожніх спробах досягти недосяжних кольорів.

«Використовуючи бібліотеки кольорів та цифрові інструменти X-Rite, бренди можуть набути спокою у своїх колірних рішеннях, — додає Куперман. — Наша мета — надати брендам потрібні дані про колір та розуміння, щоб зробити усвідомлений вибір кольору та скоротити час, що витрачається на коригування кольору, що зрештою підвищить впізнаваність бренду та залучення споживачів». Впродовж обмеженого часу X-Rite Pantone пропонує оцінку кольору бренду безкоштовно.