На заході відвідувачі зможуть ознайомитись із сотнями рішень для широкоформатного, текстильного друку та технологій виготовлення вивісок, ПЗ, засобів масової інформації та витратних матеріалів, а також взяти участь у широкій тематичній та освітній програмі. Серед експонентів – спонсори заходу Canon, CMYK і Epson, Flex-Europa, Signtrade, а також бренди та дистрибутори: ADS Advertising Materials, Brother, Mimaki Europe B.V. і ZSK Stickmaschinen GmbH.

Дистрибутори, зокрема Al Shabak General Trading Co., Worldwide DG, Quantum Digital, Wellcare Advertising, Pro Technology, Desert Sign, Blue Rhine General Trading, Magic Trading і Strings International Advertising, оголосили про запуск важливих продуктів на виставці.

Базіл Кассім, регіональний менеджер FESPA, Близький Схід і Африка, коментує: «Підготовка до цієї події підтвердила значне зацікавлення спільноти експонентів до проведення спеціальної події FESPA на Близькому Сході, в Африці та Південній Азії. У нас неймовірний склад дистрибуторів і брендів для інавгураційної події в Дубаї, і відвідувачі відкриють для себе безліч нових творчих рішень у всіх трьох залах.

Освіта є основою всього, що ми робимо у FESPA, тому ми пишаємося тим, що доповнюємо виставку освітніми надихаючими можливостями через нашу програму функцій, допомагаючи відвідувачам перетворити ідеї на розвиток бізнесу».

У перший день виставки Марко Рус, генеральний директор і засновник ColorBase, проведе інтерактивні семінари з керування кольором. Перша сесія Colour Confidence (10:30 – 12:30) призначена для операторів друку, надає практичні вказівки щодо управління кольором для визначення точності, підвищення узгодженості та відтворення, діагностики проблем і впровадження ефективних рішень.

Друга сесія (14:30 - 16:30), орієнтована на професіоналів з продажу, запропонує дієві поради щодо ефективної навігації в спілкуванні з клієнтами щодо точності кольорів, вимог бренду та стратегій продажів.

30 січня відвідувачі можуть приєднатися до другого FESPA Leadership Exchange (FLEX). На сесій йтиметься про тенденції ринку, сталого розвитку та нових технологій:

  • «Як бренди, роздрібні торговці та покупці друку кидають виклик поліграфічній галузі з новими вимогами та очікуваннями» — Крістіан Дюйкаертс, президент робочої групи трафаретного друку та цифрових технологій бельгійської торгової асоціації Febelgra та посол FESPA в Азії;
  • «Зелене виробництво — можливість для бізнесу» — Крістоф Оссенак, засновник і директор ATC (Autorise Toute Creativité) і президент FESPA;
  • «Майбутнє бачення, минуле майбутнє чи наступне майбутнє» — Альберто Массердотті, директор Gruppo Masserdotti SpA та член правління FESPA;
  • «Тенденції та інновації в маркетингу поза домом, можливості цифрового маркетингу поза домом і наслідки для регіональних брендів» — Харіс Муніф, член Консультативної ради, співзасновник Ради CMO Middle East;
  • «Цифровий друк паковання на основі волокон» — Деніел Брантон, експерт з пакування.

Розташована на стенді 2-D25 вітрина матеріалів Sustainability Spotlight представлятиме широкий спектр екологічно відповідальної графіки та зразків текстильних матеріалів, вкл. шкіру та її альтернативи, натуральні волокна, целюлозу та синтетику.

Супровідні інформаційні картки дозволять відвідувачам дізнатися більше про стійкі властивості субстратів і про те, як виробляти інноваційні, екологічно свідомі продукти. Уся вітрина побудована з використанням перероблених і багаторазових матеріалів у партнерстві з ReBoard Technology.

На FESPA Middle East 2024 відбудеться перший регіональний конкурс World Wrap Masters Middle East (стенд 2-E60). Змагання включатимуть серію подій, які перевірятимуть навички оклеювання автівок, учасники матимуть шанс взяти участь у World Wrap Masters 2024 в Амстердамі, Нідерланди.

Відвідувачі, які цікавляться паковання транспортних засобів, також можуть відвідати безкоштовні щоденні навчальні семінари та демонстрації, які проводяться спільно з The Wrap Institute. Заняття включають:

  • підготовку транспортного засобу до оклеювання;
  • шаблони проти масових установок для PPF;
  • механізми збільшення продажів;
  • як зняти напругу при оклеюванні;
  • що потрібно враховувати при тонуванні.

Сесії відбуватимуться на стенді 2-E72, а повний порядок денний сесій можна знайти тут: https://www.fespamiddleeast.com/features/world-wrap-masters. Впродовж усього шоу члени національних асоціацій FESPA та члени FESPA Direct можуть спілкуватися в клубній лаунж-зоні FESPA. Лаунж-зона на стенді 2-B50 пропонує можливості особистого спілкування з успішними європейськими друкарнями, а також регіональними та міжнародними друкарнями та виробниками вивісок, які мають однодумців.

Щоб дізнатися більше про широкі переваги та стати членом FESPA Direct, відвідайте: https://www.fespa.com/en/become-a-member/fespa-direct.