Доручивши M&S виготовити пляшку, яка могла б затьмарити найпопулярніші пляшки роздрібного торговця зі світловими джинами «снігова куля» за останні три роки, Wilkins запропонував абсолютно нову техніку обгортання пляшок, яка включає обертальну етикетку і характерну світлодіодну вставку в основі пляшки.
В етикетці, що обертається на 360º, використано прозору підкладку та спеціальний клей для прикріплення етикетки замість традиційних процесів термозбіжної плівки.
Джастін Вілкінс, директор з продажу та маркетингу групи, яка коштує £47 млн, сказав: «Ми вважаємо, що можемо стати першою пакувальною компанією, яка створить обертальне на 360º паковання на скляній пляшці. Це концепція паковання, яка є дуже складною для скла, коли ви відходите від традиційного процесу термозбіжної плівки, який використовують більшість пакувальних компаній. Хоча реалізація цього проєкту була надзвичайно важкою та складною, ми віримо, що новий дизайн разом із спокусливими новими смаками джину, горілки та рому знову зробить це культове доповнення до списку різдвяних покупок ще однією вірусною сенсацією».
Готовий дизайн нагадує традиційний різдвяний мотив соснової шишки в срібному, мідному та золотому кольорах. Самі спиртні напої компенсують кольори пляшок, а вбудований світлодіод пропускає теплі кольори лікеру.
Вілкінс додав: «M&S прийшли до нас із загальним описом для лінії ʺРіздво 2023ʺ. Вони хотіли перенести проєкт зі снігових куль, тож ми вирішили створити щось ще більш новаторське. Ми зосередилися на деяких сезонних зображеннях, які вони надали. Пам’ятаючи про це, наша команда разом із партнерами з дизайну EBI створили для них виграшний дизайн».
Деталі процесу друку не розголошуються.