Збільшення кількості корпоративних поїздок після пандемії та послаблення обмежень покращує перспективи заходу. На додаток до цього, китайський уряд оголосив про низку заходів із залучення більшої кількості іноземних відвідувачів, включаючи спрощений процес подання заяви на отримання візи як остання ініціатива.

Говорячи про увагу, яку привернула виставка, генеральний директор Messe Frankfurt (HK) Ltd Вілмет Ші зазначила: «У серпні на виставковій площі площею 100 000 м² ми прийняли понад 32 000 відвідувачів-фахівців: майже на 60% порівняно з попереднім заходом. Різноманітність учасників ярмарку була помітна: покупці зі 101 країни та регіону перетиналися з 1035 експонентами з 13 країн та регіонів. Надалі ми продовжимо розширювати свою присутність на ринках, що розвиваються».

Зростаючі ринки були в центрі уваги галузі в останні роки. Експорт домашнього текстилю з Китаю на ринок АСЕАН у першому кварталі 2023 року склав близько $2,09 млрд, збільшившись на 18% порівняно з аналогічним періодом минулого року; з них близько $1,38 млрд було експортовано у вигляді готової продукції, що на 42% більше, ніж торік.