Fujifilm пояснює успіх поєднанням вдалого позиціонування кіоску, а також збільшенням популярності персоналізації та подарунків.
Тео Георгіадес, генеральний менеджер Imaging Solutions компанії Fujifilm UK, коментує: «Ми розробили чудову технологію, яка спрощує доступ до друкованих фотографій. Досвід нашого магазину House of Photography доводить цінність друкованих фотографій і їхнє нещодавнє відродження, оскільки клієнти прагнуть друкувати більше фотографій, пропонуючи роздрібним торговцям значні можливості для покращення своїх пропозицій для клієнтів».
Успіх кіосків є частиною постійних зусиль Fujifilm щодо інвестування в головну вулицю Великобританії, що також було продемонстровано на початку року завдяки трансформації незалежних роздрібних партнерів.
Говорячи про успіх, Георгіадес додає: «Коли ми представили кіоски Photo від Fujifilm у Будинку фотографії, ми переконалися, що вони були першим, що бачили люди, проходячи через двері. Завдяки зручному інтерфейсу, на додаток до підтримки клієнтів у магазині, кіоски пропонують захоплюючі перспективи для клієнтів, які шукають фізичні копії своїх цифрових зображень й використовують найновіші та найкращі технології друку».