Технологія автоматичного пакування допомагає Amazon скоротити витрати пакувального матеріалу по всій Європі, оскільки машини пакують кожен окремий товар з мінімальною кількістю потрібного паковання.

Клієнти отримують посилки у гнучких паперових пакетах, картонних конвертах та коробках із гофрованого картону, які можуть бути легко відправлені з дому на переробку по всій Європі. Торік Amazon також збільшила кількість продуктів, що постачаються без додаткового паковання, більш ніж на 50% у Європі. У Великобританії Amazon виявила, що 6 із 10 клієнтів раді отримувати доставку без додаткового паковання, щоб знизити вплив на довкілля.

Amazon підрахувала, що з 2019 р. в її європейській дистрибуторській мережі було використано на мільярд менше одноразових пластикових пакетів для доставки.

Amazon працює з діловими партнерами над збільшенням кількості продуктів, що постачаються в оригінальному пакованні з картону і паперу, що легко відкривається, придатне до вторинної переробки і готове до відправлення покупцям без додаткового пакета або коробки Amazon.

Товари постачаються лише з доданою адресною етикеткою. Коли паковання, як і раніше, потрібне, використовується більш легке паковання відповідного розміру, щоб скоротити кількість відходів та викидів вуглецю.

Команди Amazon по всьому світу постійно працюють над покращенням паковання, використовуючи науково обґрунтований підхід, щоб зробити його більш стійким, вкл. інвестиції в нові матеріали, процеси та технології. Деякі з інноваційних пакувальних матеріалів, які Amazon тестує по всій Європі, включають м’які конверти, виготовлені з паперу, багаторазові пакети для доставки. Також відбувається стимулювання партнерів із продажу на скорочення обсягів паковання.

Для кожного постачання, яке потребує паковання, Amazon використовує науково обґрунтовані системи для визначення типу та розміру потрібного паковання. Машинне навчання допомагає визначити, які продукти меншого розміру підходять для гнучкого пакування: наприклад паперові пакети, які до 90% легші за коробки аналогічного розміру. За останні п’ять років ці алгоритми скоротили використання картонних коробок на понад 35%. Amazon також застосовує алгоритми, які допомагають центрам виконання замовлень підтримувати вірне поєднання розмірів коробок та зменшувати кількість паковання для постачання з кількома товарами.