На спільних заходах буде продемонстровано низку рішень для спеціального друку, виготовлення вивісок, персоналізації та виробництва одягу для спорту та відпочинку. Амстердамський RAI є популярним місцем як серед відвідувачів FESPA, так і серед експонентів. У 2006, 2009, 2016 та 2021 роках тут проводилися успішні виставки FESPA.

Аеропорт Амстердама Шіпол обслуговує понад 310 напрямків із прямими рейсами, пропонуються доступні транспорт і проживання.

Майкл Райан, голова FESPA Global Print Expo, пояснює: «Цього року ми представляємо низку нових подій, які є прогресом у порівнянні з подіями 2023 року, де ми заохочували відвідувачів відкривати «Нові перспективи»:

«Можливості розкриті» на FESPA Global Print Expo;

«Можливості висвітлені» на European Sign Expo;

«Можливості створені» в Sportswear Pro;

«Моливості опановані» на Personalization Experience, підкреслюють, що завжди є чому навчитися, і сектори, в яких наші відвідувачі активні, ширші, ніж вони собі уявляють».

У індустрії спеціального друку, що постійно розвивається, можливості безмежні, і ми раді вітати цілу низку постачальників, які пропонують новітні інноваційні рішення. Ми з нетерпінням чекаємо на демонстрацію нових можливостей для зростання нашій глобальній спільноті в Амстердамі».

Відвідувачі FESPA Global Print Expo, European Sign Expo, Personalization Experience та Sportswear Pro 2024 побачать безліч технологій, медіа та витратних матеріалів від підтверджених експонентів, зокрема AGFA, Antalis, DGI/d.gen, EFI, Elitron, Kongsberg, LIYU, Mimaki , Orafol, Sun Chemical і swissQprint. Участь підтвердиди постачальники текстилю — MHM, Monti Antonio, MS printing/JK Group і ROQ, а також двоє нових постачальників вишивки – Tajima та Ricoma – які вперше братимуть участь у виставці FESPA.

У 2024 році знову відбудеться освітня конференція. Перший день буде присвячений Personalization Experience: відвідувачам запропонують навчальний контент від експертів галузі про комерційну цінність персоналізації. 20 березня 2024 р. доповідачі обговорять такі теми: використання персоналізації для залучення нової аудиторії, тенденції персоналізації в 2024 році та роль ШІ в персоналізації.

У другий день конференції (21 березня 2024 р.), узгоджений із Sportswear Pro, розглядатимуться можливості у виробництві та декоруванні одягу для спорту та відпочинку: розглядатимуться останні тенденції та інновації.

Функція Personalize Make Wear працюватиме як частина Personalization Experience and Sportswear Pro, демонструючи широкий спектр персоналізованого друкованого спортивного одягу. Пропонуючи відвідувачам можливість приєднатися до наскрізних виробничих турів під керівництвом експертів, присвячених новітнім технологіям виготовлення спортивного одягу та персоналізації товарів, пов’язаних зі спортом, Personalize Make Wear також включатиме чати біля каміна, присвячені передовим технологіям і процесам.

Виставка матеріалів Sustainability Spotlight – це можливість для відвідувачів дізнатися більше про екологічні альтернативи матеріалам і про те, як покращити їхні екологічні показники та повноваження.

World Wrap Masters також повертається. Впродовж перших двох днів європейські майстри оклеювання транспортних засобів змагатимуться за титул Wrap Master Europe 2024, після чого відбудеться фінал серії, де регіональні майстри змагатимуться за титул «World Wrap Master 2024».

Спеціальні веб-сайти FESPA Global Print Expo, European Sign Expo, Personalization Experience та Sportswear Pro тепер доступні за адресами http://www.fespaglobalprintexpo.com, http://www.europeansignexpo.com, www.personalisationexperience.com та https:/ /www.sportswearpro.com/. Вони надають практичну інформацію для експонентів і відвідувачів. Реєстрація на події розпочнеться на початку грудня, і відвідувачі зможуть отримати квитки на всі чотири події за €25.