«В нас почала з’являтися реклама на турнікетах, банери знов почали розміщувати. Декілька років пройшло, люди вже звикли (що такої реклами немає), але може нові суб’єкти господарювання не знають про ці правила. Тут потрібно Управлінню по зв’язках з громадськістю нагадати, як відбувається узгодження реклами», — зазначив мер Сергій Сухомлин.
У вересні 2017 р. виконавчий комітет ухвалив рішення «Про демонтаж тимчасових споруд та банерів на турнікетах/парканах в м. Житомирі», а в грудні 2018 р. доповнив його пунктом про те, що у разі виявлення самовільного розміщення на турнікетах/парканах банерів, а також тимчасових спеціальних виносних конструкцій, ці засоби зовнішньої реклами підлягають негайному демонтажу.
У міській раді нагадали, що для впорядкування зовнішнього вигляду вулиць і територій Житомира департаментом містобудування та земельних відносин міської ради розроблені Архітектурно-художня концепція зовнішнього вигляду вулиць і територій міста, Порядок розміщення інформаційних засобів та Порядок погодження паспортів опорядження фасадів на території міста Житомира.