Президент The Student Люсі Джексон повідомила Printweek, що така домовленість дає газеті редакційну незалежність. «Але, — додала вона, — це також означає, що коли справа доходить до пошуку грошей, ми не маємо великої підтримки».
Втрата великого рекламодавця навесні поставила газету в скрутне становище.
У жовтні, на початку осіннього семестру, газета розпочала збір коштів. Джексон зазначила, що друковані видання є спадщиною, від якої газета не готова відмовитися. Вона підкреслила: «Ми були постійним джерелом новин впродовж обох світових воєн і невпинно повідомляли про страйки в університетах. Наші студенти заслуговують на те, щоб досліджувати журналістику в галузі, яка надзвичайно конкурентна. Писати в таку газету, як наша, нерідко є першою нагодою студентів відчути, як це бути в редакції».
Вона додала, що наявність друкованих видань є життєво важливою для впровадження газети в місцеву громаду: «Ми хочемо, щоб жителі Единбурга могли взяти копію та зрозуміти, що відбувається;
ми хочемо інформувати та розважати їх».
Від моменту запуску кампанії 5 жовтня газеті вдалося зібрати £1200, тобто її можна буде друкувати до кінця семестру в грудні. «Ми були вражені тією підтримкою, яку отримали, — каже Джексон. — Нашою початковою ціллю було £1000, фактично на вихід двох друкованих видань.
Це означає, що тепер ми фінансово забезпечені до грудня, але після цього моменту у нас ще немає коштів для друку. Крім того, ми проводимо інші заходи зі збору коштів і забезпечуємо більш постійну рекламу».
Газетою керує команда з 25 волонтерів, у ній понад 100 постійних авторів, ілюстраторів та фотографів, друкується видання у Данді друкарнею Discovery Print, яка працює за контрактом DC Thomson.
Нещодавно стало відомо, що після публікації PrintWeek Discovery Print пожертвував £730 на кампанію The Student, таким чином зібрано більше £2000.
Крейг Берті, менеджер з виробництва в Discovery Print, сказав Printweek: «Ми друкуємо The Student з 2018 року, і коли ми почули, що їм загрожує припинення видання після 136 років, ми подумали, що спробуємо допомогти. Майбутнє журналістики залежить не лише від творчих допитливих людей, які висвітлюють важливі для них теми, але й від аудиторії, яка оцінить цінність якісної журналістики. The Student є прикладом цього, і ми щиро підтримуємо їхню рішучість продовжувати».
Люсі Джексон зазначила, що команда була вражена підтримкою журналістської та друкарської спільноти: «Наші друкарні DC Thomson виявили надзвичайну щедрість і на сьогодні зробили найбільші пожертви, перевищивши позначку в £2000. Ми дуже вдячні і,
чесно кажучи, трохи здивовані, що мали таку реакцію. Мало того, за ніч ми зібрали понад £3000! Я вражена підтримкою, яка була надана, і це справді підкреслює, наскільки важлива студентська журналістика для друкарської індустрії. Про нас писали Scotsman, Guardian і BBC. Тепер ми не можемо дочекатися, щоб повернутися до того, заради чого ми тут насправді, — репортажі, репортажі, репортажі!»