PepsiCo Beverages North America (PBNA) оголосила про нові варіанти дизайну з картону, які цього року почнуть поетапно впроваджуватись у США. У Канаді PepsiCo вже розпочинає перехід на картон.
PepsiCo використовуватиме картонне паковання та картонні тримачі для своїх мультипаків замість традиційних пластикових кілець. Перехід на більш екологічне паковання охоплюватиме такі бренди, як Pepsi, Pepsi Zero, MTN DEW, Starry, Gatorade та ін., він також включатиме 7Up у Канаді. Нове паковання легко розмістити на торговельній полиці, воно має зручний для споживача фірмовий дизайн, виготовлене з перероблених матеріалів і придатне до вторинної переробки.
Внаслідок цього переходу найближчими роками PepsiCo усуне мільйони фунтів пластику зі свого паковання в Північній Америці, продовжуючи при цьому забезпечувати циклічність паковання.