Присутність у Дубайському експо-центрі підтвердили відомі виробники друкарського обладнання та витратних матеріалів: Aerolam, Avery Dennison, BestSub, Boyang, IECHO, MacTac, Mecolour, Mimaki, Roland DG, Vanklaser.
Пліч-о-пліч з ними стануть провідні дистрибутори рішень для цифрової поліграфії: ADS, Al Shabak, Blue Rhine, Desert Sign, Flex Europa, Helios Business Systems, Magic Trading Co., Strings International, Quantum Digital і Wellcare Advertising, що представляють понад 45 брендів, включаючи Brother, Graphtec, Mutoh, Onyx та Orafol.
«Наша місія – поширити глобальні виставки Fespa на підтримку бізнесу та професійної спільноти на Близький Схід, Північну Африку та Південну Азію, – каже Базіл Касім, менеджер Fespa з Близького Сходу та Африки. — Завдяки потужному складу експонентів можна буде побачити рішення більш ніж 100 брендів у галузі спеціалізованої поліграфії та вивісок».
Організатори близькосхідного формату найбільшого у світі шоу технологій цифрового та трафаретного друку обіцяють захоплюючий триденний марафон із бізнес-зустрічей, спеціальних навчальних програм та живого спілкування з експертами. Серед основних тем — екологічний тренд, що активно просувається на Близькому Сході та в Північній Африці. «Наш виступ на Fespa Middle East 2024 – декларація стійких рішень та екологічно свідомих практик. Ми прагнемо надихнути галузь на більш екологічне майбутнє, — каже менеджер із цифрового маркетингу компанії Blue Rhine Амір Ашраф. — Наше посилання учасникам заходу: робіть стійкий вибір без шкоди для якості».
Яскравою подією Fespa Middle East стане змагання World Wrap Masters, де потрібно проявити майстерність та вправність в оформленні автомобілів зображеннями на вініловій плівці. Переможець зможе показати клас у фіналі World Wrap Masters на Fespa Global Print Expo 2024 у Амстердамі.
Спеціально для членів Fespa Direct та клубу Fespa Lounge передбачені контакти з регіональними та міжнародними друкарнями для обміну ідеями щодо сталого розвитку та персоналізації. Це дасть змогу краще зрозуміти тенденції на ринку широкоформатного та текстильного друку Близького Сходу.
На думку генерального директора з маркетингу Mimaki Europe в EMEA Данни Дріон, завдяки поширенню електронної комерції в країнах MENA наразі високий попит на персоналізацію текстилю і друк на вимогу, через що дедалі більше постачальників друкованих послуг купують цифрові принтери.
«Для Mimaki майбутня FESPA Middle East подарує фантастичну можливість продемонструвати передові рішення, що відповідають тенденціям та потребам цього цікавого ринку. Під час виставки ми представимо наші нові продукти, що відображають увагу Mimaki до інновацій, сталого розвитку та співпраці».