Мета проєкту — надати українським бізнесам інструмент швидкого та зручного отримання потрібної інформації для запуску кампаній в інших країнах.
«Насамперед напрям створено, щоб допомогти українському рекламному бізнесу розширювати географію присутності за кордоном, пропонувати свої послуги іноземним клієнтам та промотувати українські продукти та сервіси в інших країнах, — говорить Максим Лазебник, генеральний директор ВРК. — У часи, які стали випробуванням для багатьох галузей, — це наш внесок у збереження й розбудову України».
На сайті агрегуються основні дані про профілі країн та параметри ринку реклами, що є потрібними для планування промоції за кордоном.
Наразі зібрано загальну інформацію (населення, площа, ВВП тощо) та основні дані про рекламні ринки 15+ країн. Але інформація постійно оновлюється, а перелік країн згодом буде розширено.
«Саме об’єднання експертиз ВРК і NCG дає можливість для українських бізнесів отримати інформацію, щоб орієнтуватися у специфіці рекламних комунікацій різних країн, — говорить Дмитро Кутовий, засновник та CEO NCG, — NCG вже 15 років допомагає брендам та бізнесам розвиватися як в Україні, так і в більш як 10 країнах світу. Наш міжнародний досвід переконує, що Foreign Markets Access є сьогодні потрібним інструментом для допомоги українських компаніям маштабуватися у нові країни».
Також на сайті Foreign markets access представлена інформація за кілька останніх років, що дає змогу відстежувати тренди ринків та регіонів. Джерелами інформації стали міжнародні платформи WARC, World Bank, United Nations та інші.