Поглиблені майстер-класи, організовані Академією етикеток, глобальним універсальним центром навчання в галузі, проходитимуть 12-14 вересня і розпочинатимуться о 9:45.

Перший майстер-клас з гнучкого пакування, його мета — надати підприємствам, які виготовляють етикетки, хочуть вийти або розширити присутність на цьому висококонкурентному ринку, потрібними технічними знаннями.

Теми включають:

  • підкладки (папір, металева фольга, плівки та багатошарові конструкції);
  • створення художніх робіт і додрукарська підготовка;
  • процеси та технології друку;
  • чорнила, покриття, затвердіння та ламінування;
  • перетворення гнучкого паковання.

Крім того, буде представлено оновлення ініціативи Finat UVFoodSafe, а провідний переробник продемонструє свій досвід переходу на гнучке паковання.

Серед спікерів: Нанетт Томас, генеральний директор і власник Synthogra;

Ян де Рек, директор відділу галузевих відносин і стратегії, Esko;

Альберто Редаеллі, менеджер з продажу, Lombardi;

Джонатан Секстон, керівник UVFoodSafe Group, Finat/Sun Chemical;

Стів Бейкер, керуючий директор переробної компанії Baker Labels, і син Гаррі Бейкер, який очолює підрозділ гнучкого паковання BakPac

Також приєднаються доповідачі-експерти з HP, Michelman і Karlville.

На другому майстер-класі із екологічних етикеток і паковання можно отримати важливі рекомендації для переробників, які прагнуть підвищити екологічні повноваження, щоб ефективніше використовувати ресурси, сприяти розвитку економіки замкненого циклу та відповідати нормам ЄС.

Будуть розглянуті різні аспекти процесу виробництва етикеток, у т.ч. екологічні чорнила та покриття, полістиролові етикетки, гнучке паковання, варіанти утилізації матриць, перетворення відходів вкладишів і використання блокчейну для запису та відповідності критеріям стійкості.

Також буде розглянуто вплив Правил щодо паковання та відходів паковання та рекомендацій щодо дизайну для переробки.

Серед доповідачів: Пабло Енглеб’єн, менеджер із питань регулювання та сталого розвитку Finat;

Федеріко Д’Аннунціо, засновник і генеральний директор Traent.com;

П’єр Догліані, менеджер з інновацій у Північно-Західній Європі Flint Group;

Карстен Кейлхоф, комерційний директор Lundberg Tech;

Офелі Гурду, керівник проєкту, CELAB;

Джан’т Харт, керівник проєкту HolyGrail 2.0, AIM (Європейська асоціація брендів). Експерти зі сталого розвитку All4Labels і Avery Dennison також візьмуть участь у заході.

Останнім, абсолютно новим, є майстер-клас із технології маркування вина, який покаже переробникам, що їм потрібно знати, щоб перейти у цей надзвичайно прибутковий сектор. Учасники дізнаються, як відповідати поточним і вхідним нормам ЄС, а також будуть досліджені різні аспекти процесу виробництва етикетки вина:

  • спеціалізовані фарби, покриття та техніка прикрашання;
  • паперові підкладки;
  • технології друку та вибір правильного обладнання;
  • брендинг на створення ідеальної етикетки вина.

Серед спікерів:

Ігнасіо Санчес Рекарт, генеральний секретар CEEV (Європейський комітет винних компаній);

Сусана Фахардо, менеджер із продукції, вино та крафтове пиво, Fedrigoni Self-Adhesives; Енді Томас-Еманс, стратегічний директор Labelexpo Global Series;

Стефано Пістоні, старший менеджер з розвитку бізнесу алкогольних напоїв, регіон EMEIA, UPM Raflatac;

Марк Уоклінг, менеджер із продукції, ECP Packaging & Narrow Web Labels, Європа, Sun Chemical.

Джейд Грейс, директор портфоліо Labelexpo Global Series, сказала: «Ми раді запропонувати програму поглибленого технічного навчання на довгоочікуваній виставці Labelexpo Europe 2023. З такими фантастичними спікерами ми не можемо дочекатися, щоб знову вітати індустрію в Брюсселі у вересні. Спеціальний майстер-клас з гнучкого паковання, зокрема, дасть виробникам етикеток цінне уявлення про захоплюючі можливості, і вони зможуть розвинути ці знання, відвідавши експонентів, які спеціалізуються на гнучкому пакованні на FlexPack Trail».

Нанет Томас сказала: «Гнучке паковання, імідж і зовнішній вигляд дуже важливі як для власників брендів, так і для нас як споживачів. Знання та вибір того, що вибрати, дуже важкі. Ми всі хочемо покращити наш вплив на довкілля та водночас дбати про продукти, які ми пакуємо.

Те саме стосується дизайнерів і друкарів, які виробляють етикетки та паковання, і цей майстер-клас із гнучкого паковання дійсно допоможе зорієнтуватися в багатьох варіантах, особливо коли справа доходить до вибору правильних матеріалів».

Стів Бейкер додав: «Після майже 50 років виробництва самоклейних етикеток у 2020 р. компанія Baker Labels вийшла на ринок гнучкого паковання з цифровим друком. За три роки, що минули від моменту запуску підрозділу гнучкого паковання BakPac, ми швидко навчалися. Є багато нових викликів, які треба подолати. Це була для нас дуже цікава та захоплююча подорож, і ми з нетерпінням чекаємо можливості поділитися цим досвідом на майстер-класі з гнучкого паковання під час Labelexpo Europe 2023».

Пабло Енгльб’єнн сказав: «Стійкість є основним питанням у порядку денному законодавців, оскільки вихор нормативних змін на рівні ЄС відбувається в рамках Європейської зеленої угоди. У своїй презентації я розповім, як ці зміни вплинуть на бізнес у пакувальній галузі, з особливим наголосом на друці етикеток».

Карстен Кейлхоф додав: «Наші рішення допомагають компаніям, що займаються виробництвом етикеток, працювати над більш екологічним виробництвом, і тому ми з нетерпінням чекаємо обговорення сталого розвитку та ефективності виробництва на майстер-класі Labelexpo Europe Sustainable Labels and Packaging».

Ігнасіо Санчес Рекарте сказав: «Наприкінці цього року, коли набудуть чинності нові правила ЄС щодо маркування вин, що дозволяють використовувати електронні етикетки для передачі обов’язкової інформації про продукт, винний сектор зіткнеться з найбільшою інновацією в світі за останні десятиліття в області маркування. Labelexpo є ідеальним форумом для CEEV для сприяння співпраці всього ланцюга постачання вина для плавної адаптації до нового середовища маркування».

Місця на майстер-класи коштують €595 (вкл. відповідний підручник Label Academy у випадку гнучкого паковання), що також включає завтрак та обід. Оскільки кількість місць обмежена, організатори рекомендують бронювати якнайшвидше. Щоб переглянути повну програму, відвідайте www.labelexpo-europe.com/features-schedules.

Відвідувачі виставки також зможуть поглибити свої галузеві знання, відвідавши дводенний форум Dieline та нагородження 2023. На сесіях конференції, присвячених питанням сталого розвитку, буде висвітлено стратегії та практики, які захоплюють серця та гаманці покоління Z і міленіалів, які мають намір сформувати екологічно свідоме майбутнє.