Загалом у книжковій галузі у Німеччині за останній рік було зафіксовано зниження продажів на 1,9 %, – про це повідомила Німецька асоціація книжкової торгівлі у поточному огляді ринку. Водночас продажі в місцевих книгарнях знову зросли, а онлайн-продажі впали порівняно з попереднім роком, але зросли порівняно з періодом до коронавірусу.
Незважаючи на те, що у першому півріччі 2023 р. загалом продається на 4,1% книг більше, ніж у другому півріччі 2022 р., продаж книжок все одно менший порівняно з допандемічним періодом. Німецька молодь дуже охоче купує та цікавиться книгами — про це говорять і представлені цифри.
Особливо тішить тенденція просування книжкової теми у TikTok. У 2022 році загальний обсяг продажів у книжковій галузі становив €9,44 млрд (у 2021 р. — €9,63 млрд).
Продаж книг у магазинах зріс на 5% порівняно з 2021 роком. Проте порівняно з 2019 р. продаж книг у магазинах відстає на 7,9%. Після тимчасового зростання під час пандемії продаж електронних книг перестав зростати в 2022 р. і зупинився на рівні -0,2%.
Таким чином, торік доля електронних книжок склала 6,0% від продажів на споживчому ринку (за винятком підручників та довідників).
3,0 млн людей придбали електронні книги, що приблизно на 400 000 менше, ніж у 2021 році. Навпаки, кількість аудіокниг продовжує зростати. Продаж аудіокниг зріс на 35,2% порівняно з 2019 р., що передував пандемії, а в 2022 р. порівняно з 2021 р. на 6,6 %.